FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FB

Industrial Junk

Гекко (англ. Gecko) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Місто гулей, що знаходиться на північний схід від міста Сховища, приблизно в дні шляху.

Засноване у 2235 році. Економіка міста базується на «напівпрацюючою» АЕС № 5 компанії «Посейдон Енерджі». Де-факто мером є Гарольд, його помічник Ленні виконує також обов'язки лікаря. Керує електростанцією Фестус.

Місто Редагувати

З-за тривожної музики і великої кількості гулей Гекко може здатися досить незатишним місцем. Однак, це спростовують місцеві жителі. Насправді, гулі Гекко — куди більш доброзичливий і привітний народ, ніж ксенофоби з Сховища 8.

Місто ділиться на дві частини: поселення, неподалік від якого знаходиться вхід до АЕС, і смітник. Під смітником знаходяться Тунелі, що залишилися від недобудованого реактора.

Пам'ятки Редагувати

  • «Посейдон 5» — єдина в своєму роді вціліла атомна електростанція, зустрічається з усієї серії ігор Fallout.
  • В місті є бар «Арфа». Завідує ним гуль Вузи з вкрай дивним почуттям гумору.
  • На смітнику живе механік Скітер, а також єдиний чоловік, який проживає в місті — Рябий.

Атомна електростанція «Посейдон 5» Редагувати

Багато гулі люблять працювати на АЕС — радіація дає їм «відчуття приємного тепла».

Реактор АЕС продірявився, забруднена вода потрапляє в грунт і забруднює ґрунтові води, що йдуть у Місто Сховища. Гулям на це, в силу їх фізіології, наплювати, а ось жителі Міста Сховища зі зрозумілих причин зляться і загрожують Гекко захопити.

Обраний або полагодити реактор, забезпечивши нелегка, але мирне співіснування двох міст, або підірвати його, знищивши тим самим Гекко, або полагодити і оптимізувати електростанцію (по ідеї, повинно давати кращу кінцівку для Гекко, однак через бага бійці Міста Сховища вторгаються в Гекко і вирізають населення, роблячи цю кінцівку поганий).

Квести Редагувати

Назва Хто дає Нагорода
Вирішити проблему електростанції в Гекко Лінетт
Відремонтувати електростанцію Гарольд 4500 ОО
Оптимізувати електростанцію Фестус 2500 ОО
Дістати суперремнабор для Скитера Скітер 250 ОО, паливний контролер
Дістати триступеневий плазмовий трансформатор для Скитера Скітер 1050 ОО, три безкоштовних апгрейда зброї
Знайти гуля Вуді для Персі. Спробувати пошукати в Дірі Персі 1000 ОО, медикаменти

Примітки Редагувати

Всередині електростанції є термінал, підключившись до якого можна поспілкуватися з офіцером зв'язку Анклава. Він спочатку прийме Обраного за одного з техніків Анклаву, потім почне обурюватися і може навіть пообіцяти вислати в Гекко винтокрыл з групою солдатів, проте, даний епізод не був включений у фінальну версію гри.[1]

Поява Редагувати

Місто Гекко з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Звучить у місті фонова музична композиція ("Industrial Junk"), використовувалася також в "Fallout" Джанктауна, і, пізніше, в "Fallout: New Vegas" — для Сховищ 11 і Сховище 34/34.

Примітки Редагувати

  1. Епізод реалізований в неофіційних модах

Шаблон:Navbox Гекко