FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Гейб (англ. Gabe) — істота, персонаж Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Величезний Кіберпес доктора Бороуса, якого можна зустріти в житловому випробувальному комплексі дослідного центру X-8 у ході виконання завдання «X-8: жах в середній школі!». Своїм великим розміром Гейб зобов'язаний психо, яким підгодовував його доктор Бороус. Хоча пес має нейтральну карму, він буде агресивний по відношенню до Кур'єру. У ближньому бою атакує Кур'єра, намагаючись вкусити його, а на дальньої та середньої дистанції Гейб починає атакувати за допомогою ультразвукового гавкоту. Гейб є одним з найменш наглядових ворогів в Fallout: New Vegas, маючи сприйняття, рівне 0, що дозволяє легко пробиратися повз нього в режимі скритності.

Після загибелі Гейба почнеться зворотний відлік, ведений Мозковим Центром, а потім пес вибухне. Причому вибух станеться навіть якщо Гейб буде знищений до стану попелу або в'язкої рідини, оскільки вибух — це заскриптованное подія.

Квести Редагувати

Кращий друг мозку • Доктор Бороус хоче отримати нагадування про своєму псу. У селищі Хіггса треба взяти миску пса (при взятої спроможності «Дика Пустка» з буди вискочить мініатюрний кіготь смерті Полосатик), а потім відшукати саму собаку в лабораторії X-8 з квесту з звуковим емітером «Гавкіт Габріеля» (якщо не вбивати Гейба, а знайти випромінювач, вбити скорпіонів і втекти, то розмова з Бороусом для завершення квесту «Кращий друг мозку» буде дещо іншим, а сам доктор буде не так засмучений; крім того, якщо Гейб залишиться живий, майданчик з Гейбом не вибухне).

Інвентар Редагувати

Поява Редагувати

Гейб з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Істоти