FANDOM

Gametitle-FNV OWB

Icon disambig
Гармата «Тесла» з'являється і в інших іграх.

Гармата «Тесла» Елайджі — унікальне енергетична зброя Old World Blues, додатку до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Виглядає також як і Прототип «Тесла-Бітон». Показник «Шкоди» все ж таки вище, ніж у звичайної Гармати «Тесла», але менше ніж у Прототипу «Тесла-Бітон».Також УОС у даного зброї перевершує перших два варіанти. Також магазин збільшено на 5 боєприпасів, порівняно з іншими варіантами, що дозволяє зробити один додатковий постріл. Використовує у якості боєприпасу Електронний заряд.

Місцезнаходження Редагувати

Варіанти Редагувати

Примітки Редагувати

  • Після того, як Кур'єр візьме цю зброю, на нього нападуть 3-5 збожеволілих або пошкоджених секьюритронів.
  • Зброя має малий запас міцності, тому швидко ламається. Полагодити зброю можливо тільки з його допомогою стандартних або іншого унікального варіантів, а також за допомогою ремонтних наборів зброяра. Навіть зі здатністю «Очманілі ручки» це зброя неможливо полагодити за допомогою якого б то не було іншої зброї, так як в грі присутній тільки один тип енергетичного зброї з установкою на плече.
  • Ця гармата має нульовий розкид. Всього в грі існує лише два таких зброї, друге — бластер Чужих.

Поява Редагувати

Гармата «Тесла» Елайджі з'являється тільки в додатку до Fallout: New VegasOld World Blues.

Шаблон:Navbox зброю FNV