FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Анна.

« Я тяжко працювала, щоб влаштуватися тут. Я робила все, що вони просили. Тепер, коли я нарешті отримала доступ до їх лабораторіям, я й не подумаю йти. »

— Ганна Холт

Анна Холт (англ. Anna Holt) — персонаж Fallout 3, житель Ривет-Сіті у 2277 ріку.

Опис Редагувати

Ганна була відповідальною за дозрівання натурально вирощених продуктів харчування під час перебування під пильним оком доктора Чи. Її нинішнє місцезнаходження невідоме, і вона вважається загиблої[1]. Вона була працьовитим і старанним лаборантом, а також діяльним вченим.

Коли Самотній Подорожній вперше зайде в наукову лабораторію він застане Анну в розмові з доктором Зиммером, який намагається змусити вчених Ривет-Сіті знайти зниклого андроїда. Ганна категорично не підпускає Зіммера до лікаря і каже, що команда дуже зайнята і не буде займатися його пошуками. Незадоволений Зіммер продовжує намагатися змусити їх зацікавитися його проблемою, але в кінці кінців Ганна відсторонює його від команди і припиняє з ним розмовляти.

Вдень вона працює в науковій лабораторії Ривет-Сіті, вночі відсипається в кімнаті для відпочинку співробітників на ліжка зліва від холодильника.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Халат лаборанта Продукти*

* Тип і кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Цитати Редагувати

  • «Слухай, тут немає нічого особистого. Правда, нічого такого. Але доктор... Вона ледве перебивається. Навіть дрібні деталі шукає на пустках. А у Анклаву є все необхідне. Вони на століття випереджають все, чого могла б досягти доктор».
  • «Слухай, деякі з нас намагаються справою займатися. І так нас постійно відволікають».
  • «Що поставлено? Ви ж мені не кажіть, що там на вашій карті! Таємниці і капризи! Робот, Зіммер, це просто робот, як би добре він не був пофарбований. А тепер, прошу вас...»
  • «Знаєте, якщо ви такий розумний, може ви НАМ допоможете? Гм-м? Але ні, це вам і в голову не прийде. Ідіть догоджати свій егоїзм в іншому місці».

Поява Редагувати

Ганна Холт з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)