FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-VBGametitle-FB

« Гадюки — божевільні придурки з півночі. Вони то змій поклоняються, то чи щось таке. »

Кілліан Даркуотер

Гадюки (англ. Vipers) — одна з трьох (поряд з Ханами і Шакалами) рейдерських угрупувань, що утворилися після того, як частина мешканців покинула Сховище 15[1].

Опис Редагувати

Гадюки — послідовники давнього культу (як вони самі вважають). Їх рідко можна побачити вдень, в основному, вони діють вночі, виходячи на полювання. Коли справа доходить до битви, вони нещадні й жорстокі, однак грубій силі предпочитаются хитрість і підступність. Головне і найстрашніша зброя — кістяні ножі, вимочені в отруту гадюки. Ця отрута, потрапляючи в кров, за лічені хвилини паралізує жертву. Захоплюючи вже безпорадного противника, Гадюки, тягнуть його в своє лігво.

Гадюки завжди одягнені у саморобні кістяні обладунки. Ця броня, як випливає з її назви, зроблена з кісток, що кріпляться до тіла смужками шкіри. У кожного члена клану Гадюк є страхітливі татуювання на всьому тілі. Екзотичний пірсинг теж поширений. Гадюки зазвичай носять з собою кістяні ножі, кістяні списи, іноді пістолети.

З моменту своєї появи клан нападає на довколишні міста і каравани, і полює на інші угруповання рейдерів — вихідців з Сховища 15. І Хани, і Шакали ненавидять Гадюк, але ще в більшій мірі вони ненавидять один одного. Однак серйозними (фатальними в тому числі) противниками для них стануть городок Хаб на чолі з правителем Ангусом, Братство Сталі і Армія НКР.

Історія Редагувати

Походження Редагувати

Навесні 2141 рік[2] людина по імені Джонатан Фауст вивів групу з 200 осіб з перенаселеного Сховища назовні, Пустки. Так вийшло, що його маленька група натрапила на оазис посеред пустелі, в центрі якого була глибока яма, схожа на кратер. Після розгортання табору Фауст вирішив оглянути яму. Темрява вітала його.

Коли члени групи покликали його, Фауст обернувся і, злякавшись, впав у яму. Він прокотився вниз на дюжину футів, після чого впав ще на 20 і зламав собі ногу. Поки він лежав, не рухаючись, гігантські Норні Гадюки підповзли до нього. Не знаючи, що це за істоти, Фауст відчув дикий жах. Група зверху почула один довгий крик і більше нічого. Ще троє спустилися, щоб знайти його, але ніхто з них не повернувся.

Маленька група без лідера, без їжі і води, застрягла посеред пустелі, вирішила залишитися тут хоча б ненадовго. Вони накрили яму і розставили навколо кілки, щоб той жах, який переховувався в ямі, не міг вилізти назовні. Потім вони розташували свій табір як можна далі від ями.

Йшли дні. Все більше уваги приділялося питанню, що робити далі. Була розмова про приєднання до інших вийшов з Сховища. Були й ті, хто пропонував повернутися назад у Сховище.

Через чотири дні майже чверть групи була при смерті. Ті, хто вижив, були ослаблені радіацією і не могли йти, тому їм довелося захищати поселення від тварин дикої пустелі.

Нарешті через тиждень залишки групи вирішили піти. Вони почали збирати свої речі, коли примарна фігура з'явилася з тіні. Це був Фауст. З тією лише різницею, що це був вже не той сильний лідер, якого вони пам'ятали. Він був блідим і виснаженим, а його очі гарячково блищали. Він розповів їм, що коли був в ямі, йому з'явився бог, який вказав йому Шлях. Вони повинні приносити жертви Богам Ями і будуть жити в щасті та благополуччі.

Звичайно, всі були налаштовані скептично. Деякі були охоплені бунтівними настроями, кажучи, що Фауст зійшов з розуму. Фауст терпляче їх вислухав, потім свиснув, і звідки-то з-за нього вилізли дві дуже великі Норні Гадюки. Вони напали без попередження. Гади атакували всіх з групи, включаючи Фауста, але він лише сміявся, коли вони кусали його плоть.

Коли наступного дня зійшло сонце, дві змії, що вбиті руками Фауста, лежали на землі. Половина людей була мертва, інша половина була на межі смерті, тому що отрута Норних Гадюк почав проникати в їх організм. До вечора більшість з них померло, але сорок з них пережили вплив отрути, хоча і стали напівбожевільними. Сам Фауст мав імунітет до отрути, тому зміг допомогти іншим у цей час, який пізніше було названо Великим Пробудженням. Він шептав їм щось, говорив їм, що Велика Змія врятувала їх, і тому вони будуть битися, підкоряючись її наказам.

Так був народжений клан Гадюк. Вони вирішили зробити Яму своєї Святинею і виходити в пустку, щоб брати те, що їм треба, у богохульцев, які не дотримувалися Звивистому Шляху Великої Змії.

Спроба Гадюк зробити рейд на Хаб у перші роки існування міста провалилася[3], завдяки фактично одному Ангусу. Його оборона змусила Гадюк піти на північ, де вони багато років подорожували по пустелі, нападаючи на каравани і маленькі поселення.

Icon disambig
Основна стаття: Війна Братства Сталі і Гадюк

Приблизно на початку 2150-х Гадюки набрали колишню силу, перетворюючи в рабів-полонених караванників, після чого почали будувати свою базу в непридатних землях північніше Хаба і південніше бункера Лост-Хіллз. Ведені релігійним божевіллям і потребою в забезпеченні їх все зростаючого числа солдатів і храмовників, вони стали нападати частіше, ніж раніше, привертаючи тим самим увагу Братства Сталі.

Братство вислало кілька розвідувальних патрулів — це було швидше тренувальне вправу, проведене батьком Джона Максона, так як Братство вважало, що кілька невеликих загонів в моторизованій броні зможуть впоратися з будь-якою групою рейдерів, незалежно від її чисельності.

Один з патрулів Братства виявив Гадюк[4], і в ході перестрілки батько Джона Максона (який був командиром загону) був убитий отруєною стрілою. Відповідь Братства була негайною. Паладини, ведені Ромбусом, почали повномасштабну кампанію проти Гадюк, вистеживши і знищивши майже всіх з них протягом місяця. Врятувалися Гадюки змогли піти на північ і схід, в гори, але ніхто про них більше не чув.

Під час кампанії Братство послало кілька розвідників і посланників в Хаб, щоб вистежити членів клану Гадюк, і з тих пір між Хабом і Братством були встановлені великі торговельні відносини. Каравани ходили в Братство і раніше, але трохи пізніше поразки Гадюк вони почали ходити прямо з Хаба в Братство на регулярній основі. Тому присутність Гадюк в Пустотах все ж принесло щось хороше, але якою ціною...

Жменьки Гадюк, які пережили кампанію Ромбуса по їх знищенню в 2155-му, пішли на північ і на схід тим же шляхом, яким до них пройшли Шакали, переможені Ханами.

Пси Гекати Редагувати

Деякі члени клану Гадюк, втекли на схід, стали поклонятися божевільною «богині» Гекаті. Пси Гекати, як вони себе називали, стали основною силою ватажка, що використовувалася проти інших племен і рейдерських угруповань. Проте урок, витягнутий з протистояння з Братством Стали, не пройшов даремно, і клан не ризикував нападати на добре озброєні каравани, що ходили між Денвером і дамбою Гувера. Новий культ в якості об'єкта поклоніння використовує двоголових змій, які з любов'ю розводяться в каньйонах. Коли змії стають досить дорослими, їх випускають на свободу.

Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Пустку Мохаве Редагувати

Потрапивши на Мохавську Пустку і зазнавши нищівної поразки від НКР, Гадюки перетворилися в самих звичайних грабіжників. Найчастіше вони використовують саморобну броню. Досить рідко у членів клану можна побачити вогнепальну зброю. Поодинці вони не становлять серйозної небезпеки, тому, як правило, ходять численними групами і можуть представляти серйозну загрозу погано озброєним мешканцям Пустки.

Ритуали Редагувати

Раз на місяць Гадюки впадають у глибокий транс за допомогою небезпечної суміші алкоголю і зміїної отрути (будь-який не прокинувся вважається неугодним Великої Змії).

Коли Гадюки досягають повноліття, вони зобов'язані випити особливий склад, що виготовляється з отрути Нірної Гадюки. Ті, хто помирають (або перебувають у комі більше семи ночей), приносяться в жертву Дітям (Дітьми Великої Змії називаються змії з Ями). Ті, хто вижили після семи днів марення, стають Воїнами Змії (також їх називають Обраними).

Також є щомісячний ритуал, в процесі якого малу дозу отрути приймають Вищий Жрець і Жриця племені, що викликає у них дивні сни. Це називається Час Призову, тому що багато хто заявляє, що уві сні до них приходила Велика Змія.

Коли приходить час жертвоприношення, спійманого укладеного опівночі скидають у Яму.

Поява Редагувати

Спочатку планувалося включити клан Гадюк у Fallout, однак у фінальному релізі вони не увійшли. Тим не менш, Арадеш, Кілліан і Ян згадують їх у своїх розмовах. Інформацію про Гадюк можна отримати з терміналу в Цитаделі Братства Стали у Fallout 3. Гадюки повинні були з'явитися в Van Buren, скасованому проекті Fallout 3 від Black Isle Studios. Оскільки з останнього було запозичено багато ідей для створення Fallout: New Vegas, клан з'являється і в цій грі серії.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Тут і далі використовується інформація з дизайнерських документів Брайана Фейермута і з Біблії Fallout Кріса Авеллона.
  2. Ця дата з Біблії Fallout 0 конфліктує з дизайнерським документом Гадюк від Скотта Кемпбелла з Біблії Fallout 6 (однак дати, зазначені в 6-ой «не прив'язані до всього того, що сталося у Fallout»).
  3. 2125 рік Біблії Fallout 6.
  4. Приблизно 2155 рік Біблії Fallout 6.