FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FOTGametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOT2Gametitle-FOBOS2Gametitle-FB
Не слід плутати з G.E.C.K. (редактор).

« Генератор Эдемских Кущ Компактний. Це стандартне обладнання всіх сховищ Волт-Тек. ГЕКК — джерело відновлення цивілізації після бомбардування. Просто додай води і перемішай. »

— Опис у Fallout 2

Geck

ГЕКК

Генератор Едемських Кущ Компактний[1] (англ. Garden of Eden Creation Kit), скор. ГЕКК (англ. GECK) — пристрій серії ігор Fallout, розроблене компанією «Футур-Тек» — одне з дочірніх підприємств «Волт-Тек».

Опис Редагувати

Призначено для відновлення життя і цивілізації на спустошеною ядерної бомбардуванням землі. Творцем ГЕКК є глава «Фьючер-Тек» — німецька вчений Станіслас Брон, який стверджує, що колись його звали Станіслаус Браун. Всі 17 контрольних Притулків в обов'язковому порядку комплектувалися двома ГЕКК.

Пошуки ГЕКК є важливими сюжетними квестами у двох іграх серії: Обраний Fallout 2 розшукує ГЕКК для порятунку свого села Арройо від засухи, Самотній Подорожній Fallout 3 — для запуску проекту «Чистота». Шейді Сендс Fallout та Місто Сховища Fallout 2 були побудовані саме з допомогою ГЕКК.

Вміст ГЕКК Редагувати

Пристрій розміром з валізу; в ньому був присутній так званий «базовий реплікатор» — добрива, насіння найбільш стійких і життєздатних видів рослин, хімікати для очищення землі від радіації; джерело енергії, заснований на холодному термоядерному синтезі, пристрій для установки силового поля та інструменти, які могли допомогти у будівництві найпростіших будівель. При використанні ГЕКК підлягав розбиранні — хімікати розпорошувалися, насіння засівалися в землю, реактор використовувався в якості джерела енергії для поселення і так далі.

ГЕКК був призначений для взаємодії з системами Сховища і містив набір кодів, покликаний перевести ці системи в режим забезпечення життя на поверхні. Ці коди повинні були розблокувати функціональність комп'ютерів Сховища і різної автоматики в ньому — наприклад, машини з пошиття комбінезонів Сховища повинні переналаштуватися на випуск більш придатною для життя у зовнішньому світі одягу. До використання ГЕКК «зайві» для виживання Сховища можливості техніки були заблоковані.

Крім того, ГЕКК містив інструкції з демонтажу Сховища і використання отриманих конструкцій для будівництва будинків і захисних споруд на поверхні землі. У ці інструкції входило і опис досить складних з інженерної точки зору речей — встановлення силових полів, полімерного зв'язування піску для будівництва стін в пустелі і тому подібного, але творці ГЕКК сподівалися, що громадяни Притулків не розгублять необхідних знань за минулі десятиліття.

Пристрій для свого застосування потребує тільки у воді — вона потрібна для роботи реактора, розчинення хімікатів, подальшої іригації родючого грунту і т. п. ГЕКК рекламувався під девізом «Просто додай води і перемішай». В якості джерела води повинні були використовуватися водоочисні системи Сховища. Здатність ГЕКК очищати воду від радіації була пізніше використана в проекті «Чистота».

Крім усього іншого, до складу ГЕКК входили 3 голодиска, містять оцифровану Бібліотеку Конгресу — то є безліч книг, справжнє джерело довоєнних науки і культури людства. Повноцінна версія бібліотеки, також прилагавшаяся до ГЕКК (близько 130 мільйонів книг), була записана на 460 голодисках.

Нарешті, до ГЕКК додавався кишеньковий ліхтарик (або, для дітей до трьох років — м'яка іграшка).

Застосування ГЕКК Редагувати

Результат успішного застосування ГЕКК можна побачити в Місті Сховища — жителі Сховища 8, отримавши сигнал з поверхні, роздрукували Сховище і заснували місто, застосувавши валізку. Кожне Сховище йшло двома ГЕКК, однак, коли Обраний спробував знайти другий у Місті Сховища, з'ясувалося, що другий пристрій через помилку було відправлено у Сховище 13. За іронією долі, вантаж, що призначався Сховища 13 — тисяча водних чіпів був доставлений в Сховище 8. Ці стали марними чіпи Обраний може виявити на складах Сховища 8.

Невідомо, як це було б в дійсності, але в грі ГЕКК дійсно рятує плем'я Обраного. Останні кадри з зображенням первісного племені гравця показують невеликий сучасний містечко — це доводить, що можливості ГЕКК набагато перевищували можливості простого валізи з насінням.

ГЕКК уособлює ідеологію людей, що панувала в кінці 1950-х років, згідно якої сучасні технології і науково-технологічний прогрес здатні вирішити будь-які нагальні проблеми людства і навіть врятувати його в умовах ядерної катастрофи — досить винайти підходяще пристрій.

У Fallout 3 ГЕКК можна включити, якщо самому (без допомоги Фокса) до нього підійти. Самотній Подорожній при цьому гине.

Історія створення Редагувати

Вперше згадка про ГЕКК з'явилося в керівництві користувача до гри Fallout, однак важливою деталлю ігровий всесвіту він став лише у Fallout 2. За словами Кріса Тейлора, ГЕКК вигадали Джейсон Андерсон і Леонард Боярський спеціально для мануала, але при розробці другої частини Макгриффин зробив його квестовым предметом.

Fallout 2 Редагувати

« Генератор Эдемских Кущ Компактний поставляється з репликатором базовій комплектації, програвачем голодисків, набором обраних книг з Бібліотеки Конгресу і мініатюрної ручкою-ліхтариком. »

Ренеско про ГЕКК.

Стара села Арройо посилає Обраного за «священним ГЕКК» Сховище 13, щоб допомогти селі подолати засуху.

Обраний може запитати про місцезнаходження ГЕКК у багатьох ігрових персонажів. У більшості випадків персонажі не знають про ГЕКК або вважатимуть, що Обраний запитує про геконах або місті Гекко. У жителів Міста Сховища можна дізнатися, що ГЕКК Сховища 8 був витрачений для спорудження міста.

У грі присутні 2 примірники ГЕКК. Один знаходиться в Сховище 13, дає Грутар в нагороду за ремонт центрального комп'ютера. Цей же примірник можна отримати і без допомоги Грутара — він знаходиться в замкненому шафі на складі Сховища (рівень 3). В цьому випадку можна не здавати Грутару квест по лагодженню комп'ютера і скрипт на зачистку Сховища Френком Хорриганом не спрацює.

Другий ГЕКК знаходиться на нафтовій вишці Анклаву, в локації «Коридор доступу», в східній кімнаті, повній охоронців Анклава. Про його наявність на базі Анклаву здогадується Найстаріша. Можливо, цей ГЕКК був доставлений в Анклав з Сховища 13.

Цікаво, що Лицарі короля Артура згадують, що у них є 2 ГЕКК, один з яких їм не потрібен, однак вони не віддадуть його Обраному — швидше за все, за те, що він не зміг їм допомогти з пошуками Святий гранати. Навіть знайшовши гранату в печері Кэрбенног, можна віддати її Артуру за ГЕКК.

Після знищення Анклаву вижили жителі Арройо і Сховища 13 використовували ГЕКК для побудови Нью-Арройо.

Цікаві факти Редагувати

« Упс, а де мій ГЕКК.? Чи немає тут ще одного де-небудь? »

— Повідомлення Піп-Бою

Передбачалося, що на нафтовій вишці одна з дверей буде відкриватися тільки за допомогою ГЕКК. Ймовірно, саме для цього в камері зберігання спорядження був залишений другий ГЕКК. У якості «сюрпризу» відкривання дверей було обставлено у вигляді вибуху з втратою в 60 одиниць.

Fallout Tactics Редагувати

Один з місцевих жителів містечка Джанкшен сіті (англ. Junction City) вимовляє репліку:

« Мені якось приснилася якась штуковина, називається ГЕКК. »

Fallout 3 Редагувати

Пошук ГЕКК стає однією з головних завдань у Fallout 3.

Із запису у термінале Доглядача в Сховище 87 і Сховище 101: «ГЕКК — зразок самої передової технології, коли-небудь разрабатывавшейся „Волт-Тек“. Це почвообразующий модуль, здатний створити життя на тлі повної її відсутності. Перечекавши ядерний армагеддон у патентованої сховище виробництва „Волт-Тек“, його мешканці можуть активувати ГЕКК і створити новий рай на Землі. Воронки від бомб і пил поступляться місце зеленим лугам і прозорим струмкам».

Фокс: «Інші кажуть, що він не робить нічого, що це просто блакитна мрія чи легенда. Інші думають, що пристрій се і справді приносить користь. Останні вважають, що воно створює життя в місцях, де життя не було. Новий початок для людства. Їх залишили у декількох сховищах, щоб після того, як люди вийдуть на пустки, вони змогли відродити світ».

Джеймс: «Чесно кажучи, ідея ГЕКК звучала повною фантастикою, навіть для генія масштабу Брона. Модуль терраформування, який міг створити життя з неживого — це вже з області чудес. Але цей прилад не тільки існував, він був розісланий по декількох притулкам для використання після війни».

Станіслас Брон: «Генератор Эдемских Кущ Компактний. Він був призначений для терраформування, для відродження світу після ядерної катастрофи. Технологія дуже нестабільна і дуже нудна. Навіщо відтворювати стару реальність, якщо замість неї можна створити що завгодно?»

Поява Редагувати

ГЕКК з'являється у Fallout 2, Fallout 3 та згадується у Fallout, Fallout Tactics, Fallout: New Vegas, Fallout Bible, a також повинен був з'явитися у Fallout Tactics 2 та Fallout: Brotherhood of Steel 2.

Цікаві факти Редагувати

Оригінальна назва, а також офіційна локалізація обіграють схожість назви приладу і поширеною в пустотах ящірки (англ. GECK — gecko, укр. ГЕКК — гекко).

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. У інших перекладах ГЕКК відомий як Генератор/Група Едемських Конструкційних Компонентів або Комплект Створення Міста Раю (КОСОГОР).

Шаблон:Navbox Макгаффіни

Випадкова вікі