FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OAGametitle-FNVGametitle-FNV OWB
Віртуальна реальність — це один з останніх довоєнних високотехнологічних проектів. Використовувалася військовими США для тренувань, а також у деяких притулках (наприклад, Сховище 112) для різноманітних експериментів.

Особливості Редагувати

Цікаво, що поріг входження в деяких моделях дуже високий, так що якщо людина помре у віртуальності, він загине і в реальності від серцевого нападу. Для запобігання загибелі користувача використовуються протоколи безпеки, але в деяких випадках їх навмисно не використовують, в інших — вони не працюють із-за поломки. Також в деяких моделях присутній термінал аварійного вимикання.

Fallout 3 Редагувати

В Fallout 3 можна зустріти 2 різних симулятора віртуальної реальності:

В обох симуляторах вищеописаний протокол безпеки не працює, смерть у будь-якому з них викличе смерть в реальному світі.

Симулятор на аванпосте Ізгоїв позначений як «SIM-U-TEC Chamber 003» (SIM-U-TEC кімната 003), що дає право припустити, що компанією VSS було побудовано ще як мінімум 2 таких симулятора.

Fallout: New Vegas Редагувати

В Fallout: New Vegas симулятор віртуальної реальності можна зустріти у двох місцях: Авіабаза Нелліса (льотний симулятор) і в бункері Хідден-Вэли (військовий симулятор), але скористатися ними не можна навіть при високій репутації у БС і Бомбістів.

У доповненні Old World Blues у дослідної лабораторії X-13 також можна знайти непрацюючий симулятор віртуальної реальності.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі