FANDOM

Gametitle-FNV DM.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Поліцейський відділок.

Вілла — поліцейський відділок (англ. Villa Police Station) — локація Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

До війни у цьому приміщенні розміщувались місцеве відділення поліції і співробітники служби безпеки «С'єрра-Мадре». В будівлі є підвал, призначений для підсобних потреб. Повітря в будівлі чистий і придатний для дихання.

Основний рівень складається з приймального холу, декількох металевих письмових столів і великий клітини для попереднього затримання. Зліва від головного входу розташовані кімната з конфіскатом, кухня з електроплиткою, раковиною і замкненою на «дуже простий» замок дверима на вулицю. В коридорі навпроти знаходяться спуск в підвал і чотири одиночні камери тривалого ув'язнення, в одній з яких збереглася ліжко. Праворуч від головного входу розташований коридор зі службовими приміщеннями, де знаходяться два туалети, збройова кімната з верстаком для спорядження патронів і роздягальня для персоналу.

Рації в ділянці настроєні на спільну частоту «С'єрра-Мадре» і викликають детонацію нашийників.

Підвал ділянки складається з декількох невеликих приміщень, заставлених різним мотлохом і ящиками.

Квести Редагувати

Знайти нашийник 8: «Доги» — відшукавши поліцейський ділянку, Кур'єр повинен знайти спосіб визволити Дога з клітки.

Знахідки на основному рівні Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в самому поліцейській дільниці

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Знахідки в підвалі Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в підвалі поліцейського ділянки

Предмети

Ігрові об'єкти

Примітки Редагувати

  • З терміналу начальника поліцейської дільниці («Наука» 75) читається фрагмент історії «С'єрра-Мадре», необхідний для проходження випробування «Хранитель історії». З цього ж терміналу відкривається кімната з конфіскатом.
  • На підлозі в клітці з Догом лежить карта «8 пік — „С'єрра-Мадре“», необхідний для проходження випробування «Рука мерця».
  • У підвалі, на підлозі в підсобному приміщенні, знаходиться книга «Грогнак-варвар».
  • Друга двері, що ведуть на Віллу, замкнена на «дуже простий» замок і не вимагає навичок для злому, однак відкриття дверей приносить 20 ОО.
  • Як і в будь-якому закритому приміщенні, в ділянці немає хмари і можна відпочити.

Появу Редагувати

Вілла — поліцейський ділянка з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Галерея Редагувати

Баги Редагувати

  • pcpc Звуки з приймальників-рацій можуть не пропасти після їх відключення. Цього не відбувається, якщо рація зламана. Баг не унікальний для локації і зустрічається повсюдно в «С'єрра-Мадре» (версія гри 1.4.0.525).
  • Іноді при вході в поліцейську ділянку гра вилітає. Потрібно в лаунчері Fallout: New Vegas відключити русифікатор.

Випадкова вікі