Fandom

Архіви Fallout

Вілла — клініка

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV DM.png

Вілла — клініка (англ. Villa Clinic) — невідзначена локація Dead Money, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Клініка знаходиться в лікарняному районі Вілли. Напередодні війни у цьому приміщенні розміщувались клініка «С'єрра-Мадре» та її персонал. Будівля складається з двох поверхів та підвалу. Повітря в будівлі чистий і придатний для дихання.

На першому поверсі є хол для прийому відвідувачів, поєднаний санвузол з раковиною, дві сходи на другий поверх і сходи в підвал. Коридори ведуть до шести кімнатах з автодоками і загальній палаті. В коридорі з автодоками є два настінних захищених динаміка, які настроєні на спільну частоту «С'єрра-Мадре» і викликають детонацію нашийників.

Другий поверх складається з шести кабінетів для працівників, включаючи кабінет головного лікаря. В одному з кабінетів є електроплитка. З другого поверху через окремі двері можна потрапити на Віллу, в маленький дворик. Поверх патрулює охоронна голограма, яка відключається за допомогою знаходиться там же емітера («Ремонт» 25).

В будівлі є підвал, в якому знаходиться генератор і термінал, їм керуючий. Двері в підвал замкнені («Злом» 75), "ключ від підвалу клініки" знаходиться в одному з столів на другому поверсі. В підвалі є верстак.

Квести Редагувати

Знайти нашийник 12: Крістін — відшукавши клініку, Кур'єр повинен знайти спосіб визволити Крістін з несправного автодока.

Знахідки на основному рівні Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів
Тут може бути вказаний неповний список предметів. Будь ласка, перевірте заповненість кожній секції.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Знахідки в підвалі Редагувати

Mbox default.png
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

Примітки Редагувати

  • В терміналі на першому поверсі, в кімнаті з манекенами, можна прочитати фрагмент історії «С'єрра-Мадре», необхідний для проходження випробування «Хранитель історії».
  • У холі першого поверху знаходиться один з схованок Діна, необхідний для проходження однойменного випробування.
  • У підвалі клініки лежить книга «Терапевтичний журнал округу Колумбія».
  • "Двері кабінет головного лікаря" вимагає навичка «Злом» 25 і приносить 30 ОО за розтин. Один з терміналів замкнений і вимагає навик «Наука» 25, а за злом приносить також 30 ОО.
  • Локація є найкращим місцем для квартири Кур'єра. Тут чисте повітря, є верстат, електроплитка, раковина і автодок, який компенсує відсутність ліжка. Це єдине місце в «С'єрра-Мадре», де зосереджено стільки зручностей в одному місці.

Поява Редагувати

Вілла — клініка з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі