FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття

Виксоновский музей лопат (англ. Wixon's shovel museum) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться на східній межі «Ядер-Світа», строго на схід від Ядер-Тауна. Являє собою напівзруйноване двоповерхова будівля, в якому до війни розташовувався музей лопат. На першому поверсі музею збереглися розбиті вітрини з кумедними табличками про що знаходилися в них колись експонати. Самі експонати — півтора десятка лопат і одна мотика — безладно валяються по всьому музею. Біля прилавка сувенірного магазинчика можна побачити інсталяцію з двох манекенів, безсумнівно є пародією на найбільш впізнаваний образ американського мистецтва ХХ століття — картину Гранта Вуда «Американська готика». На другому поверсі, колишньому колись офісом, в єдиному збереженому терміналі можна прочитати заява працівника про звільнення.

Територія музею є місцем випадкових зустрічей. В різний час там відбуваються зіткнення всіх можливих супротивників у грі — рейдерів всіх мастей, стрільців і супермутантів.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Виксоновский музей лопат з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати