FANDOM

Gametitle-FO4

« Розташоване на захід від південного Бостона, це було колись місцем для збору для військових, але тепер тут засідка стрільців. »

— Опис в Survival Guide стор. 373[1]

Військовий блокпост Південного Бостона (англ. South Boston military checkpoint ) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Крихітний блокпост строго на захід від Замок Замку, місце збору солдатів. В деякому радіусі активізується Аварійна частота RJ1138 (способу вимкнути її не знайдено). На самому блокпосту стандартний бункер і трейлер поруч, контролюється рейдерами з банди Стрільців.

Мешканці Редагувати

  • Стрілки в асортименті, включаючи боса (на складному рівні є легендарний стрілок).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Як залізти на дах бункера: для цього достатньо застрибнути на столик поруч з терміналом, який відкриває контейнер з силовою бронею, потім на термінал і вже з терміналу застрибаємо на дах контейнера і в слідстві на саму дах бункера.
  • Зі сходу блокпоста проходить автомобільний міст. На нього можна піднятися за допомогою підйомника близько генераторів під мостом. На мосту стоїть покинутий житловий трейлер. В ньому знаходиться оч.складний сейф, Записка лунатика, хімлабораторія і трохи мотлоху. Поруч стоїть пункт приготування їжі. Сам сновида лежить на нижньому рівні автостради. Ключ від сейфа поруч з ним.

Поява Редагувати

Військовий блокпост Південного Бостона з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. [6.10] SOUTH BOSTON MILITARY CHECKPOINT. Just west of South Boston Neighborhood, this was once a gathering place for military but now is an ambush spot for Gunners.