Fandom

Архіви Fallout

Війни за ресурси

6301стаття у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FOT.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FO4.pngGametitle-VB.pngGametitle-FOBOS.pngGametitle-FB.png

Війни за ресурси (англ. Resource Wars) — серія військових конфліктів 2052-2077 рр. Хронологія подій на основі Біблії Fallout з доповненнями і примітками з інших джерел.

XXI століття

2052 рік

2053 рік

  • Грудень: наче підводячи підсумок дуже поганого року, терористи за допомогою ядерної зброї знищують Тель-Авів.

2054 рік

  • Січень: обмежений обмін ядерними ударами на Середньому Сході викликає страх у всьому світі.

2059 рік

2060 рік

  • Закінчення Європейсько-Середньосхідній війни, втратила сенс, оскільки нафта на Середньому Сході вичерпалася. Території обох сторін конфлікту перетворилися в руїни.
  • Європейське Співтовариство розпадається на вічно грызущиеся один з одним держави-нації, що б'ються за контроль над ще залишилися на Землі ресурсами[3].

2066 рік

  • Весна: енергетична криза в Китаї. Торговельні переговори на поставки нафти з США зірвані.
  • Літо: загострення відносин між США і Китаєм.
  • Зима: вторгнення Китаю на Аляску. Анкориджский фронт стає справжнім полем бою[1][4][5].
  • Зима: після китайського вторгнення. Канада забороняє американським солдатам простувати по канадській землі, так само як і літати в її повітряному просторі. Напруга зростає до тих пір, поки Канада в кінцевому рахунку не поступається. Ця подія послужила поштовхом до анексії Канади у 2076[1].

2067

  • Перші підрозділи військ у силовий броні розміщуються на Алясці і показують неймовірну ефективність у боротьбі з китайської піхотою. Можливість переносити важке озброєння стає ключовою в різних локальних конфліктах, оскільки війська в силовий броні можуть зачистити ціле місто без загрози для життя солдатів. Китай кидає всі сили на розробку своєї версії броні, але відстає від США на багато років[6].

2069

  • Канада починає відчувати тиск з боку США, так як американські війська для військових дій використовують канадські ресурси. Ліси вирубуються під корінь, так і інші ресурси підходять до кінця. Багато хто в Америці ставляться до канади, як до «Маленької Америці», а протести канадців пропускаються повз вуха.

2072 рік

  • Зростання потреби Сполучених Штатів в ресурсах викликають протести і бунти в декількох канадських містах. Труднощі з постачанням і спроба саботажу аляскинского нафтопроводу служить виправданням для початку анексії Канади, яка, по правді кажучи, почалася ще в 2067 році.
  • 3 червня: командувач силами США в Канаді Баз Бебкок оголошує: «Прямо зараз війська Сполучених Штатів приступають до вилучення всіх канадських активів і ресурсів. Маленька Америка — наша»[1].
  • 3 червня: перша згадка в пресі про розробку нового суперзброї для безпосереднього застосування на Анкориджском фронті. Генерал Чейз: «...в Анкоридж прийде свобода... а вороги зроблять крок у ворота Пекла». У зв'язку з численними пошкодженнями суперзброю так і залишається «згадуванням» аж до Великої війни[1][7].

2073 рік

2074 рік

  • 24 червня. Відносини між США та іншими країнами підійшли до драматичного фіналу, так як президент США оголосив, що не буде торгувати нафтою з ким би то не було. Після запеклих дебатів президент покинув нараду і оголосив, що останнє відоме родовище нафти буде розроблятися виключно Сполученими Штатами і вони не будуть продавати або обмінювати її на що-небудь[9].
  • Незважаючи на заяви, що американські війська збиралися лише відбити Аляску у червоних, підрозділи військ в силовий броні (разом з піхотою і танками) висадилися в Китаї, але лише для того, щоб загрузнути там і ще сильніше споживати американські ресурси[10].

2075 рік

  • 14 лютого: Канада на вимогу своїх жителів погоджується приєднатися до США[9].

2076 рік

  • Січень: завершилася анексія Канади. Протестувальники і бунтівники розстрілюються на місці, а територія аляскинского нафтопроводу заповнюється військами США. Розповіді про злодіяння викликають ще більші протести і заворушення.
  • 30 березня: президент США, у відповідь на військово-морські навчання Китаю, віддає наказ кораблів Тихоокеанського флоту передислокуватися до нафтовому родовищу «Посейдон» в Тихому океані. Китайська сторона заперечує ворожі наміри[9].
  • Червень: завершена розробка силовий броні T-51b — на той час вершина військових технологій в області захисту солдата. Підрозділи військ у новій броні спрямовані в Китай для проріджування ворожих рядів. Ресурси Китаю підходять до кінця, а постачання з боку країн, які він анексував, практично припинилися.

2077 рік

FoT Gas Prices.png

Ціни на паливо в 2077 році: низькооктановий бензин — $ 7450,99 за галон (3,78 літра); високооктановий бензин — $ 8500,99 за галон

  • 10 січня: Аляска повністю звільнена, і анкориджский фронт знову в руках американців[1].
  • 22 січня: перше використання військ в силовий броні на території Америки (куди входить, зокрема, Мексика і Канада). Війська, що билися в Китаї, виявили себе воюючими з власними громадянами. Почастішали голодні бунти, загинуло багато цивільних. Солдати армії дезертирують, їх ловлять і відправляють у військові в'язниці.
  • Березень: готуючись до ядерної або біологічній атаці з боку Китаю, президент та керівництво Анклава залишають свої пости і ховаються в різних куточках світу, готуючись до продовження війни[11].
  • 23 жовтня: Велика війна, падають ракети і бомби. Достеменно невідомо, хто першим натиснув кнопку (за деякими даними[12][13] — це був Китай). Всюди виють сирени, але дуже небагато поспішають у Притулку, думаючи, що це чергова навчальна тривога. Притулку запечатуються. Світ занурюється в ядерну зиму.

Примітки Редагувати

У Історичному музеї знаходиться виставка, присвячена війн за ресурси. На виставку пройти неможливо, так як вона завалена уламками обваленої будівлі.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 Запису в терміналах «Кепітал Пост».
  2. Згідно голодиску «Передачі СГН бази Сьєрра» ООН продовжує існувати до 2077 року, що Кріс Авеллон у Біблії Fallout відкидає як невідповідність каноном: «Прийнято вважати, що бази даних та інші дані Підрозділи могли постраждати від якогось пошкодження або збій у внутрішніх годинниках бази».
  3. Вступ Fallout без зазначення року.
  4. Згідно запису терміналу музею Ривет-Сіті вторгнення сталося в травні.
  5. Згідно голодиску «Передачі СГН бази Сьєрра» вторгнення сталося 10 жовтня 2077 року, що Кріс Авеллон у Біблії Fallout відкидає як невідповідність каноном: «Прийнято вважати, що бази даних та інші дані Підрозділи могли постраждати від якогось пошкодження або збій у внутрішніх годинниках бази».
  6. Запису терміналу музею Ривет-Сіті.
  7. Термінал Пентагону.
  8. Дослідження ФЕВ.
  9. 9,0 9,1 9,2 Згідно голодиску «Передачі СГН бази Сьєрра». Кріс Авеллон в Біблії Fallout відкидає дані бази Сьєрра як неканоничные: «Прийнято вважати, що бази даних та інші дані Підрозділи могли постраждати від якогось пошкодження або збій у внутрішніх годинниках бази».
  10. Згідно голодиску «Передачі СГН бази Сьєрра» це сталося 22 жовтня 2077 року, що Кріс Авеллон у Біблії Fallout відкидає як невідповідність каноном: «Прийнято вважати, що бази даних та інші дані Підрозділи могли постраждати від якогось пошкодження або збій у внутрішніх годинниках бази».
  11. Біблія Fallout 0
  12. З розмови Діка Річардсона з Обраним: «...а потім ці чортові червоні запустили у нас все, що у них було...»
  13. Записи в одному з терміналів гори Блек: «Ми реєструємо підвищену активність китайської мережі супутників...». «О боже. Це насправді сталося. Ми фіксуємо пуски ракет звідусіль. Повинно бути, вони запустили все, що у них було, і ми, схоже, в боргу не залишилися...».

Випадкова вікі