FANDOM

Gametitle-FO4

« Брати і сестри, наш шлях був довгим і важким.

Ви всі разом і кожен окремо перевершили мої очікування, забезпечивши наше швидке прибуття в Співдружність.

Ви досягли цього дивного успіху, не знаючи буквально нічого про місце призначення і нашої мети, і, що більш важливо, не задаючи питань.

Тепер, коли корабель прибув на місце призначення, настав час розповісти вам про нашому завданні і нашої мети. Під Співдружністю знаходиться ракова пухлина під назвою «Інститут». Злоякісне утворення, яке потрібно вирізати, поки воно не вийшло на поверхню.

»

Артур Мэксон

Війна Столичного Братства Сталі та Інституту — подія Історії світу Fallout.

Історія Редагувати

Спочатку Братство направило в Співдружність невеликий загін під командуванням паладина Дансу. По прибутті на місце загін витримав кілька сутичок з місцевими мешканцями, поніс втрати і в підсумку його залишки закріпилися в Кембриджському поліцейським ділянці.

Через деякий час, налагодивши трансляційну вишку ділянки, загін ловить сигнал Інституту, про що повідомляється Старійшині Мэксону. У відповідь той особисто прибуває до Співдружності на чолі великих сил Братства. Завдання цієї кампанії — повне знищення Інституту, так як там створюються сінти, що, на думку Братства, представляє загрозу для людства.

В процесі кампанії з'ясовується, що паладин Данс також є синтом, дізнавшись про Мэксон доручає Вижив вбити його. Подальша доля залежить від дій паладина Вижив. Перша битва буде у Баннкер-Хілл, так само в битву втягується Залізниця.

Братство Сталі і Інститут конкурують за берилієвий імпелер. Інституту він потрібен для реактора, Братству — для Ліберті Прайм. На початку квесту «Мас Ф'южн» Вижив змушений буде прийняти яку-небудь одну сторону конфлікту, назавжди ставши ворогом іншого. В залежності від вибору, у війни можуть бути наступні результати.

Перемога Інституту Редагувати

Гравець приймає сторону Інституту і, відбиваючись від солдатів Братства в Мас Ф'южн, доставляє та встановлює берилієвий імпелер в реактор Інституту. Потім, після знищення Підземки, Вижив вторгається на базу Братства, відключає пристрої, що блокують телепортацію синто і знищує Придвен за допомогою перепрограмування Ліберті Прайму. Після такої втрати Братство Сталі ще довго не ризикне повернутися в Співдружність.

Перемога Братства Редагувати

Якщо Вижив приймає сторону Братства Сталі, то він приносить імпелер на базу Братства для встановлення в якості автономного живлення Ліберті Прайму. Потім Ліберті Прайм разом з солдатами Братства і Вижив йде в бік руїн Інституту і обчислює розташування підземної бази. Пробивши дірку в даху інституту, Братство Сталі вторгається в стіни Інституту і встановлює вибухівку на його реакторі. Після цього Вижив за допомогою захопленого телепорту відправляється на дах Мас Ф'южн, де віддалено підриває Інститут.

Перемога третіх сторін Редагувати

При проходженні гри за Підземку гравцеві доведеться якийсь час працювати подвійним агентом в Інституті, тому берилієвий імпелер він доставляє для Інституту, тим самим стаючи ворожим для Братства. Однак і Інститут, і Братерство Сталі знищує Підземка шляхом вибуху баз оних.

При проходженні гри за Мінітменов Вижив може знищити Інститут, не стаючи ворогом для Братства Сталі. У цьому випадку Мінітмени також підривають реактор.

Якщо ж при грі за Мінітменов гравець ворогує і з Братством Сталі, то знищуються обидві фракції.

Шаблон:Navbox Братство Сталі

Випадкова вікі