FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FO4 AUTGametitle-FO4 WWGametitle-FO4 FHGametitle-FO4 CWGametitle-FO4 VWGametitle-FO4 NW

Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших Вцілілих.

« Приємно знову повернутися[4]. »

— Вцілілий

Вцілілий (англ. Sole Survivor — букв. единий Вцілілий) — протагоніст Fallout 4.

Опис Редагувати

Протагоніст Fallout 4. В залежності від обраного гравцем статі персонажа це може бути або відставний військовий, який служив у 2-му батальйоні 108-го піхотного полку армії США[5], або адвокат. У першому випадку — ветеран бойових дій[6].

Історія Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Війна ніколи не змінюється

До 2077 року Вцілілий живе у власному будинку в Сенкчуарі з дружиною/чоловіком (Норою[7] Нейтом[8]) і сином Шоном, якому ще не виповнилося й року. Подружжя придбало робота-дворецького Містера Помічника Кодсворта.

Сонячним ранком 23 жовтня 2077 року Вцілілий проводив час зі своєю родиною в своєму будинку, репетируючи свою промову перед ветеранами в бостонському поштовому відділенні. Через деякий час їх відвідав представник корпорації «Волт-Тек» з звісткою про те, що його сім'я (за винятком Кодсворта) пройшла всі необхідні процедури і була включена в групу резидентів Сховища 111. Покінчивши з формальностями і розпрощавшись з візитером, Вцілілий, на прохання робота-дворецького, прямує до свого плачучого сина й, гойдаючи колиску, заспокоює його. Після починає розмовляти зі своєю/своїм дружиною/чоловіком. Раптово пару перериває Кодсворт, повідомляючи про важливому заяві за телебаченню...

Диктор оголошує про початок ядерної війни і в ту ж секунду лунає звук сирени, що сповіщає про повітряну атаку, і сім'я протагоніста, разом з іншими жителями, поспішає до входу в Сховище 111. У момент початку спуску в шахту Сховища в безпосередній близькості від Сенкчуарі вогненним полум'ям виростає стовп ядерного вибуху, ледь не накривши вибуховою хвилею резидентів, в останній момент спустившихся в рятівний тунель.

У Сховище прибулих зустрічає персонал під проводом доглядача. Сім'ї Вцілілого видають фірмові комбінезони і просять пройти процедуру знезараження в спеціальних капсулах, що на ділі виявилися криокамерами. Розподіливши всіх резидентів в них, співробітники Сховища моментально заморожують «об'єкти експерименту». На цьому довоєнний період життя Вцілілого закінчується...

Через невизначений час, Вцілілий виходить зі стану стазис і крізь дрімоту спостерігає як група невідомих людей намагається вирвати його/її дитину з рук дружини/чоловіка, ледве відійшовшого від сну в кріокамері. Келлог, будучи не в силах впоратися з батьківського люттю, стріляє в дружину/чоловіка, забирає Шона і прямує до виходу зі Сховища разом з подільниками. Після цього відбувається подача хладагента і Вцілілий знову поринає в кріосон...

210 років потому, в 2287 ріку, Вцілілий вибирається з капсули кріосну і виявляє всіх резидентів мертвими, а в капсулі навпроти в руках вбитої/вбитого дружини/чоловіка не виявляється малюка. Попрощавшись з тілом дружини/чоловіка та забравши її/його обручку, виходить зі Сховища й вирушає на пошуки свєї зниклого дитини.[9]

Примітки Редагувати

  • Вцілілий — перший озвучений протагоніст серії ігор Fallout. Озвучка Вцілілий жіночої статі відрізняється за загальним інтонацій від чоловічої убік як більшої емоційності, так і більшою часткою гумору у другорядних діалогах (зокрема, у промові протагоніста іноді присутні звуконаслідування. Один з прикладів — проходження тесту «SAFE» для відвідування Альянсу).
  • На відміну від попередніх ігор, процес вибору основних характеристик персонажа зазнав ряд змін. На початку гри гравець бачить своє відображення в дзеркалі. У цьому меню можна змінювати риси обличчя за допомогою курсору. Вцілілий та його дружина, що стоїть позаду, будуть коментувати зміни своєї зовнішності. Також тут можна змінити стать персонажа.
  • Після вибору статі головного героя інший персонаж буде присутній в грі, але загине незабаром після вступу.
  • Вцілілого можуть супроводжувати напарники.
  • Вцілілий має можливість завести романтичні відносини з деякими компаньйонами, незалежно від статі.[10]
  • Судячи по знайденій в будинку Вцілілого собачій мисці, раніше у нього була собака. При взаємодії з мискою Вцілілий каже, що собака втекла.
  • Кодсворт — єдиний персонаж, який може звертатися до Вцілілого по імені, якщо воно потрапляє в список 1200 імен, озвучених Bethesda Softworks.

Поява Редагувати

Вцілілий з'являється у Fallout 4, доповненнях до Fallout 4Automatron, Wasteland Workshop, Far Harbor, Contraptions Workshop, Vault-Tec Workshop та Nuka-World.

За лаштунками Редагувати

  • Великодні яйця в Fallout 4Question Icon меню створення персонажа можна вибрати бороду, звану «Самотній мандрівник», що є відсиланням до протагоністу Fallout 3.
  • Примітно, що спільнота Fallout, після конференції на E3 2015, стало називати протагоніста Єдиним Вцілілий (англ. Sole Survivor), але в грі це ім'я не згадується жодного разу. Замість цього багато хто називає його Вихідцем з Сховища (англ. Vault Dweller) протагоніста першої частини ігри. Вцілілий (Sole Survivor) ж його назвав Тодд Говард під час конференції.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Твіттер Brian T. Delaney
  2. 2,0 2,1 Твіттер Emil Pagliarulo
  3. Твіттер Courtenay Taylor
  4. it's good to be back.
  5. Перед побічним квестом «Останній рейс USS Constitution» робот-охоронець знаходить в базах дані про військову службу.
  6. Нора (або Нейт) згадують про «промови, що готувалась для виступу на зустрічі ветеранів» у вступному квесті на початку гри
  7. У тому випадку, якщо був гравець вибрав чоловічого персонажа в якості основного
  8. Якщо був вибраний персонаж жіночої статі.
  9. Тодд Говард. Bethesda E3 Showcase
  10. VG247 Only human companions can be romanced in Fallout 4