FANDOM

Gametitle-FNV OWB.png

Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Вхід.

Вхід в купол Забороненої зони (англ. Forbidden Zone dome entrance) — локація Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Всупереч назві в локації знаходиться вхід в X-42 Лабораторію бойових роботів», через яку можна потрапити в «Купол Забороненої зони». До отримання Кур'єром квесту «Блюз Старого Світу» вхід заблоковано.

X-42 Лабораторія бойових роботів Редагувати

Лабораторія складається з одного величезного приміщення, яке, схоже, займає більшу частину внутрішнього об'єму купола. У центрі — великий вантажний ліфт, на якому знаходиться гігантський робоскорпіон. По всьому периметру приміщення знаходиться кілька сходів, що ведуть до перехідних галереях та наглядовою майданчиків, на деяких з яких розташовані термінали, що містять інформацію про гігантського робоскорпіона. Ці відомості можуть бути використані для пошкодження або відключення скорпіона.

Цінні знахідки Редагувати

Купол Забороненої зони Редагувати

Вхід в купол Забороненої зони знаходиться прямо навпроти входу в лабораторію бойових роботів. Потрапити до неї можна, піднявшись по сходах в лівому або правому дальньому від входу кутку лабораторії. Планування купола Забороненої зони повторює планування Мозкового Центру, але приміщення перебуває в значно гіршому стані: освітлення отруйно-зеленого кольору, обладнання заіржавіло, розбито або просто непридатною для використання, всі поверхні в основному залі покриті хитромудрими карлючками значків і формул. Шість кімнат поменше, розташовані на верхньому ярусі, в безладді заповнені офісними меблями, містить випадкові знахідки. У верхній частині головної сходів знаходиться резервуар з мозком Кур'єра.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Вхід в купол Забороненої зони з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Баги Редагувати

При вході купол зі зброєю в руках можливий баг з появою під настилом, звідки неможливо вибратися. Рекомендується знімати зброю перед входом в локацію.

Галерея Редагувати

Mbox default.png
Незавершена стаття

Випадкова вікі