FANDOM

Gametitle-FO3

Втрачений слуга (англ. A Manhandled Manservant)[1]невідзначений квест Fallout 3.

Історія Редагувати

Сміливець Герберт Дешвуд — старий шукач пригод, який з нинішнього моменту відпочиває на пенсії в Тенпенні-Тауер. Раніше він подорожував по Пустках і потрапляв у різні халепи разом зі своїм вірним напарником гулем Аргайлом.

Проходження Редагувати

Херберт сумує за старими часами, періодично ностальгуючи у своїх розмовах з Самотнім Подорожнім. Дізнавшись про спільні пригоди з Аргайлом Самотній Подорожній може детальніше розпитати Дэшвуда про нього. Зробити це можна лише коли Подорожній прочитає замітку про Аргайле в терміналі Дэшвуда або ж детальніше розпитати Сміливця з приводу радіопостановки на радіостанції «Новини Галактики».

« Аргайл був моїм слугою! Хоча насправді я не знаю, як правильно назвати того, чия робота — постійно рятувати мою шкуру. Розумієш, він був гулем. Ще до війни народився. Ми зустрілися, коли я вкрав його подружку, в сорок першому. З тих пір ми стали кращими друзями. Ми давним-давно розлучилися — і так більше і не зустрілися. Якщо ти раптом зустрінеш де-небудь Аргайла — дай мені знати! Ясно? »

Дізнавшись про те, що Херберт сумує за Аргайлу і хоче дізнатися хоч що-небудь про нього, Самотній Подорожній може в цьому допомогти старому. Хоч Дешвуд і згадає про Рокополис, сам же він не відзначить це місце на карті і не дасть будь-яких підказок, де можна шукати самого Аргайла.

Rockopolis Unarmed bobblehead

Труп Аргайла поруч з пупсом

Заглянувши в Рокополис, що знаходиться на захід гаража Кейсі Сміта, Самотній Подорожній дізнається, що підземне місто піддався нападу работоргівців, всі жителі були відведені в рабство, а частина людей була вбита[2]. Серед убитих є і сам Аргайл, якого Самотній Подорожній і намагається знайти на прохання Дэшвуда. Тіло Аргайла досі залишається в Рокополисе поруч з пупсом «Без зброї». Відвідування печери обов'язково, саме ж взяття пупса або речей з мертвого інвентаря Аргайла необов'язково.

Повернувшись в Тенпенні-Тауер, Самотній Подорожній повинен оповістити Херберта про те, що Аграйл загинув.

Якщо ж Самотній Подорожній перед зустріччю з Дэшвудом заздалегідь відвідав Рокополис і дізнався що Аргайл мертвий, то для дачі відповіді Дэшвуду обов'язково спочатку потрібно дізнатися про радіопостановку або бути ознайомленим з заміткою про Аргайле в терміналі Дэшвуда. Дача відповіді про смерть гуля спричинить стандартний відповідь Дэшвуда про жалі долі одного.

« Мертвий? Аргайл? А... це точно? О боже. Мені завжди здавалося, він років на сто мене переживе. Бідолаха. Але спасибі тобі! Спасибі за інформацію. Тепер я хоч знаю правду. Принаймні тепер бідолаха передохне. Хочу відплатити тобі за доброту. Ось, тримай ключ. Він від мого сейфу. Там багато всякого, що мені більше ніколи не знадобиться. Мої веселі дні пройшли »

Завершальний етап Редагувати

Herbert Daring Dashwood's suite

Номер Дэшвуда

Висловивши співчуття з приводу смерті друга, який рятував життя старого пріключенцев на Пустищах, Дешвуд в подяку хоче віддати речі, які залишилися у нього з часів його давніх пригод. Він видасть ключ від сейфа, де як раз і зберігаються ці скарби.

У сейфі Дэшвуда, який знаходиться в апартаментах, знаходяться:

Примітки Редагувати

  • Квест неможливо буде виконати, якщо в процесі виконання квесту «Тенпенні-Тауер» гулі переселяться в Тенпенні-Тауер. Через кілька днів вони вб'ють всіх людей, включаючи Дэшвуда.
  • Квест також неможливо буде виконати, якщо в процесі виконання квесту «Тенпенні-Тауер» вбити сподвижників Роя Філліпса. Дешвуд буде вважати Самотнього Подорожнього гулененавистником і не розповість про Аргайле. В цьому і в першому випадку отримати нагороду з сейфа можна тільки з допомогою консольних команд.
  • Ключ, що відкриває сейф, можна отримати тільки з трупа Сміливця Херберта Дэшвуда.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 Хоч і з отриманням ключа доступ до сейфа буде отримано, сама ж скарбниця все ще буде належати Дэшвуду[3]. Карма за взяття предметів із сейфа буде знижуватися. Також утруднення на цьому моменті буде в тому, що якщо Самотній Подорожній візьме вміст сейфа на очах Херберта Дэшвуда собі, той Сміливець відкриє по Подорожньому вогонь. Для безпечного взяття речей з сейфа потрібно здійснити взяття предметів в прихованому від Дэшвуда режимі або ж в момент його відсутності в номері[4][перевірено].
    • pcIcon pc Для більш правильного розв'язання проблеми і раціональної кінцівки[5] у консолі на сейфі необхідно прописати команду setowership[перевірено].

За лаштунками Редагувати

Провідний дизайнер Fallout 3 та Fallout 4 Еміль Пальяруло в одному інтерв'ю розповідає суть квесту[6]

Примітки Редагувати

  1. Квест згідно Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 383.
  2. Про це свідчить знайдений у печері голодиск.
  3. Дверцята сейфа все ще буде світитися червоним кольором.
  4. Також є можливість того, що Херберт і інші жителі Тенпенні-Тауер можуть застати Подорожнього крадіжкою речей, вони відберуть їх, викликають агресивність інших мешканців вежі і відкриють вогонь по Самотньому Подорожньому.
  5. Все-таки Дешвуд сам висловив схвалення з приводу взяття речей зі свого сейфа.
  6. Відповідь на питання про доступних для досліджень місцях