FANDOM

Воїн (англ. The Warrior) — персонаж, головний герой гри Fallout Tactics: Brotherhood of Steel. Оскільки гравець може назвати свого персонажа будь-яким ім’ям, прізвисько «Воїн» не є особистим ім’ям і не прив’язане до жіночої або чоловічої статі.

Опис Редагувати

Воїн народився в одному з дикунських племен, що мешкають в околицях колишнього Чикаго. У 2197 Воїн вступив до лав Братства Сталі в якості послушника. Генерал Барнака покладав на Воїна істотні сподівання і не помилився в ньому. Виконуючи одну місію за одною, Воїн швидко піднімався по кар'єрних сходах Братства. Воїн і його загін без поразок пройшли весь довгий шлях від Лісів брамінів під Чикаго до гори Шайєнн в Колорадо, приймаючи накази від генерала Барнака, а після його полону супермутантами — генерала Декера. Загону Воїна вдалося розтрощити всі рейдерські угруповання під Чикаго, знищити бурхливо зростаючу імперію людожерів-звіромагів, розгромити армію супермутантів Гамморінa та укласти союз з іншою технократичної сектою — Ріверами. Нарешті, Воїн і його люди вступили в сутичку, що загрожувала всьому живому, армією роботів, керованої зловісним Калькулятором. У підсумку загін Воїна дістався до Калькулятора в його лігві.

Воїн в закінченнях гри Редагувати

Судячи з того, що відомо про Братство Сталі в Fallout 3, Воїн без коливань знищив Калькулятора, вивівши з ладу всіх роботів. Війна з рейдерами ще довго забирала сили Братства Сталі, але Воїн, очоливши Братство, зумів добитися перемоги і в цій війні. Нарешті, була відправлена ​​експедиція на захід для контакту з Західним Братством.

Альтернативні закінчення Fallout Tactics: Brotherhood of Steel допускають наступні варіанти:

  • Воїн не знищив Калькулятора, а сам став його частиною — безсмертним, позбавленим тіла розумом. Армія роботів стала плечем до плеча з Братством Сталі, але на Середньому Заході залишилося ще занадто багато проблем і небезпек. Контакт із Західним Братством був відкладений на невизначений термін. Залежно від карми Воїна Калькулятор готується до співпраці або поглинання західного Братства Сталі.
  • Воїн надав кіборговуному генералу Барнака можливість стати частиною Калькулятора. Під початком нового командувача Братство сприйняло нові цінності — боротьбу за чистоту людської раси. Мутанти, гулі, супермутанти безжально знищувалися, так само як і ті, хто намагався їх захищати. Доля Воїна невідома.

Випадкова вікі