Фэндом

Архіви Fallout

Волт-Тек

1250статей у
цій вікі
Добавить новую страницу
Обговорення0 Поделиться
Волт-Тек Інкорпорейтед
VaultTecLogo.png
Індустрія Сховища
Штаб-квартира Штаб-квартира «Волт-Тек»
Розташування див.Сховище
Країна США
Підрозділи Відділ зовнішніх зв'язків
Фьючер-Тек
Відомі члени: Джоанна Штраусер (керівник Відділу зв'язків з громадськістю)
Доктор Станіслас Брон (учений)
Джайлз Вольстенкрофт (заступник виконавчого директора)
«У завдання «Волт-Тек» завжди входили навчання і захист наших співгромадян від Комуністичної загрози»
~ Джоанна Штраусер

Волт-Тек Індастріз (англ. Vault-Tec Industries) — довоєнна організація, що згадується в серії ігор Fallout.

Опис Редагувати

Велика корпорація, яка до Великої війни отримала контракт від уряду США на будівництво мережі Сховищ. Штаб-квартира Волт-Тек розташовувалася в центрі Вашингтона. Найперше Сховище було побудовано під Лос-Анджелесом, а незабаром мережа Сховищ обплутала майже всю територію США. За своєю конструкцією Сховища були схожі, але іноді мали суттєві відмінності. Наприклад, Сховища, розташовані на Західному узбережжі, мали зовсім інший дизайн, відмінний від Сховищ, що знаходяться навколо Вашингтона.

Соціальна програма збереження населення Редагувати

Порятунок громадян США ніколи не було основним завданням Сховищ. До 2077 населення США досягло позначки в 400 000 000, і для того, щоб їх усіх вмістити, знадобилося б понад 400000 Сховищ. Проте в контракті з Волт-Тек було чітко вказано кількість — 122. Це пояснюється тим, що насправді Сховища призначалися не для порятунку громадян у разі ядерної війни, а для вивчення різних верств суспільства, що знаходяться в ізоляції, а також колонізації пустки після того, як люди будуть випущені із Сховищ. Цей експеримент був втілений в життя Анклавом.

Уряд США надавав Волт-Тек величезну фінансову підтримку, що дозволяло їм розвивати і вдосконалювати свої технології, проводити нові дослідження, які полягали у допомозі людям у виживанні в умовах великомасштабних катастроф та інших лих, таких як: ядерні, хімічні або біологічні війни, падіння метеоритів, повені, масовий голод та інше.

Волт-Тек знала про більшість секретних проектів влади в деякій мірі, була їхньою частиною. Керівництво Волт-Тек в разі катастрофи зовсім не збиралося жити з купкою людей в підземних Сховищах, які рано чи пізно повинні були вийти з ладу, і тому таємно від уряду США, в рамках проекту «Секретне Сховище», стало будувати свій підземний комплекс, що знаходиться на значній віддалі від інших.

У Секретному Сховищі, обладнаному їх власними автоматизованими системами для підтримки життєзабезпечення, Волт-Тек збиралася проводити біологічні та медичні дослідження. Крім цього, вони планували створити свій варіант силової броні і модифікувати на генетичному рівні радтараків і кігтів смерті.

Ядерної війни насправді не буде — вірно? Редагувати

Ядерної війни насправді не буде - вірно.png

Мабуть. Після багатьох років вивчення хисткості політичної та військової обстановки на планеті, аналітики Волт-Тек прийшли до висновку, що ймовірність світового ядерного апокаліпсису в цьому десятилітті дорівнює 17’443’762 … до 1 ".

Це переклад одного абзацу з довоєнного плаката Волт-Тек. Невідомо, чи є така велика ймовірність рекламним ходом компанії, але ясно одне — її фахівці займалися безперервним моніторингом все більш і більш нестабільної світової обстановки. Сам же плакат імовірно був випущений Волт-Тек в сьомому десятилітті 21 століття, до початку війни.

Продукція компанії Редагувати

Крім будівництва Сховищ та виробництва обладнання для них (наприклад, водяних чіпів), випускалися та інші продукти під маркою Волт-Тек:

та інші.

Поява Редагувати

Волт-Тек згадується у всіх іграх серії Fallout.

Цікаві факти Редагувати

Якщо зателефонувати на номер + 1-888-482-858-832 (1-888-4VAULT-TEC) (наприклад, через Skype), ви додзвонитися в приймальну компанії Vault-Tec і потрапите на автовідповідач. Автовідповідач англійською мовою повідомить, що всі оператори зайняті, і потрібно чекати, дуже довго чекати.

Довоєнні плакати та банери Редагувати

Обнаружено использование расширения AdBlock.

Випадкова вікі