FANDOM

Gametitle-FO4

« В минулому будинок філософа трансценденталиста, тепер житло для квартету підсіли на наркотики рейдерів »

— Опис з Survival Guide стор. 265

Волден-понд (англ. Walden pond) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Обмілілий ставок з крихітним острівцем посередині далеко на південь від Сенкчуарі. Головною визначною пам'яткою локації є хатина Генрі Девіда Торо (письменника, філософа, громадського діяча XIX століття, уродженця Конкорда) і руїни сувенірного магазину поруч з ним. У будиночка збереглася електронна стійка з автоматизованим туром, можна прослухати невелику лекцію про життя Торо і трансцендентализме, послідовником якого він був.

В магазині є пастки — саморобні міни і іграшкова мавпа з литаврами (якщо відстрелити мавпі голову, то міни не вибухнуть), різний мотлох і замкнені на дуже складний замок двері в підвал з запискою для Твиза. Через каналізаційну трубу біля озера можна потрапити в підвал магазину. Там живуть четверо рейдерів — Волтер, Ривок, Твіз і Ведмідь. Відразу після входу в каналізацію Вижив може почути, як вміє читати Твиз переказує неписьменному Ведмедю зміст однієї з книг Торо, яку він підібрав у сувенірному магазині.

На сході локації, по той бік ставу, стоїть маленька хатина, в ній мешкають два безіменних рейдера. У момент виявлення хатини Вижив один з рейдерів спить, а другий відстрілює собак. Можливо, вони теж є членами банди Уолтера.

На південно-сході локації стоїть будиночок безіменного торговця, який проживає там разом з кількома кішками. В його інвентарі крім звичайних товарів присутній також кошатина. Поруч із будиночком знаходяться чотири маленькі могили, можливо, котячі.

Мешканці Редагувати

Фауна локації може бути представлена усіма істотами, що населяють Співдружність — від радтаракана до кігтя смерті. На звуки стрілянини з півдня з боку естакади може прибігти чудовисько.

Знахідки Редагувати

У каналізації на бочці з ліхтарем лежить випуск журналу «Байки торговця з Джанктауна» «Чому я продав свою матір». У Уолтера в інвентарі є ключ, який відкриває двері в сувенірний магазин, а також підходить до сейфу в підвалі. На одному зі столів лежить унікальний розвідний ключ «Великий Джим» (20 % шанс перебити ноги супротивника). Він виглядає як непотріб і його легко можна не помітити.

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в Волден-понд.

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Реакція напарників Редагувати

Пайпер: «Знаєш, чоловік, який тут жив, написав книгу „Про громадянську непокору“. Не, реально!»

Поява Редагувати

Волден-понд з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати