FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-VBGametitle-FO3Gametitle-FBGametitle-FOS
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші чіпи.

Водяний чіп (англ. Water Chip) — електронна схема, призначена для системи очищення води та підтримання водного циклу у всіх Притулках ігрового світу Fallout.

Fallout Редагувати

У першій частині Доглядач Сховища 13 відправляє Вихідця з Сховища у Пустку, знайти заміну сломавшемуся чіпу. Пошук і повернення водяного чіпа в Сховище 13 є одним з основних завдань гри.

Fallout 2 Редагувати

Блукаючи по пустках, Обраний, нащадок Вихідця, може набрести на локацію «Страж Вічності» і повернутися в минуле, в Сховище 13, де повинен зламати водяній чіп і замкнути петлю часу, щоб його предок відправився на пошуки.

Із-за плутанини при перевезенні замість запасного ГЭКК у Сховище 8 була спрямована партія водяних чіпів, і кілька сотень припадає пилом на складах другого рівня.

У грі зустрічається ще одна згадка про водяний чіпі. Неподалік від Наварро можна наткнутися на патруль Анклаву, командир якого може вимовити фразу: «А тепер ви мені розповісте, що всього шукаєте водяній чіп. Я що, схожий на ідіота?».

Van Buren Редагувати

У бункері Мэксона одне із завдань В'язеньаполагодити водяній чіп.
Gametitle-VBКінець інформації, заснованої на даних Van Buren.

Fallout 3 Редагувати

З водяним чіпом пов'язана одна з гілок квесту «Проблеми на домашньому фронті». При належному рівні навички «Наука» можна зламати технічний термінал у підвалі Сховища 101, перевантажити реактор, тим самим зруйнувавши чіп, привівши Сховище в непридатний стан.

Fallout Shelter Редагувати

Згадується мешканцями Сховища в лінійці Завдання «„Волт-Тек“ рятує Різдво!».

Поява Редагувати

Водяний чіп з'являється у Fallout, Fallout 2 та згадується у Fallout 3, Fallout Bible, Fallout Shelter, і дизайн-документахVan Buren.

За лаштунками Редагувати

  • Радіоелектронна схема, яка мигцем з'являється в заставці Fallout, є схемою терменвокса Роберта Муга[1].
  • Водяний чіп згадується у грі «60 секунд». В одній з випадкових зустрічей, коли якась людина «у синьому комбінезоні» запитає про нього.
  • У грі Wasteland 2 можна знайти предмет під назвою «фильтр», що є безсумнівною відсиланням до водяному чіпу.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі