FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших станціях.

« Ця стара іржава залізяка дає нам чисту воду... поки що. »

— Уолтер

Водоочисна станція (англ. Water processing plant) — локація Fallout 3, будівля в Мегатонні з установкою для очищення води, одночасно служить будинком для Уолтера.

Опис Редагувати

Розташована в північно-західній частині Мегатонни, трохи далі і правіше будинку Лукаса Сіммса, якщо входити через міські ворота. Являє собою двоповерхову будівлю, обшите гофрованими металевими листами. На даху встановлені два бака для води.

Планування Редагувати

Внутрішній простір станції абсолютно не відповідає увазі ззовні — вхід у будинок, розташований на першому нижньому поверсі, насправді наводить на верхній поверх, крізь пошарпаний стеля якого пробиваються сонячні промені. Між фільтрами-обмінниками встановленого на станції очисника води і пультом управління в центрі приміщення за відгородженим і загратованими отворами в підлозі видно баки, сполучені трубами. Обидва бака оточені і наповнені зараженою водою (+ 6 Рад).

В дальній частині приміщення станції розташовані робоча кімната і спальня Уолтера зі звичними для будинків Мегатонни ліжкою і простий меблями. У замкненому столі (замок «-05-0008дуже складний» розтину необхідний максимальний рівень навичкаа «-05-0011Злом») робочої кімнати Лео Став зберігає наркотики, які приймає в нічний час. Він може продати їх Самотньому Подорожньому, якщо під час виконання квесту «-05-0013Сила Атома» того пошле до Лео містер Берк або після «поганого» виконання квесту «Наркозалежність Лео».

Мешканці Редагувати

Вдень на станції можна зустріти старого Уолтера, з 6 ранку до 10 вечора обслуговуючого очищувач (з парою двогодинних перекурів на майданчику перед будівлею), потім він йде вечеряти в салун Моріарті. З 2-ої ночі до перших ранкових променів Уолтер спить у себе в кімнаті. Приблизно о восьмій вечора на станції з'являється Лео Став; «чергування» закінчується близько 4-ї ранку наступного дня.

Знахідки Редагувати

Більшість знахідок можна тільки вкрасти з втратою карми.

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Водоочисна станція з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати