FANDOM

Gametitle-FO3

Вкрадена незалежність (англ. Stealing Independence) — побічний квест Fallout 3.

Ким дається Редагувати

Опис Редагувати

Авраам Вашингтон містить Товариство по збереженню столиці музей Ривет-Сіті і збирає для нього все, що пов'язано з довоєнної історією Америки, тому він попросить Самотнього Подорожнього принести йому Декларацію незалежності США. При достатньому рівні навичкау «Красномовство» можна дізнатися, що раніше він вже послав туди Сідні, але вона так і не повернулася.

Як знайти Редагувати

Національний архів знаходиться недалеко від Історичного музею — при виході треба повернути ліворуч і трохи пройти, поки зліва не побачите будівлю архіву. Його важко не помітити. По дорозі до мети ви зустрінете парочку супермутантів, які зроблять ваш шлях не настільки нудним.

Проходження Редагувати

Отримавши квест в Ривет-Сіті, потрібно відправитися в Національний архів. Весь Вашингтон завалений уламками, тому доведеться дійти до Молла через метро.

Діставшись до будівлі Національного архіву, можна знайти біля входу два термінала «Вгадай і вграй».

Дівчину, надіслану Авраамом Вашингтоном за Декларацією раніше, кличуть Сідні, і вона знаходиться в ротонді, відразу за парадним холом Національного архіву. В очікуванні атаки супермутантів ротонда нею частково замінована, і доводиться чекати зовсім недовго.

Відбивши атаку, можна поговорити з Сідні більш докладно. Вона відразу викриє у Самотнього Подорожнього нового посланця за Декларацією і запропонує зайнятися її добуванням спільно.

Сідні повідомить головному героєві, що після кількох днів роботи підключилася-таки до системи управління замаскованого вантажного ліфта, що веде з ротонди в броньоване сховище, де і лежить Декларація. Іншого шляху туди, за її словами, немає: парадний вхід у сховище закритий на ключ, і зламати його неможливо.

Однак є окружний шлях, про який вона не підозрює: через підвал архіву. Тому, знищуючи по дорозі натовпу супермутантів, Подорожній може попрямувати в підвали. У кінцевому рахунку він добереться до броньованого сховища, де його чекатимуть роботи. Проте швидше і легше спуститися на ліфті.

По дорозі доведеться пройти через охороняється східне крило, куди Самотній Подорожній потрапляє якраз з підвалу, сюди ж (а не прямо в броньоване сховище) веде ліфт з ротонди. Тут можна знайти Білль про права і Велику хартію вольностей, які можна продати Авраамові Вашингтону.

Зрештою, в броньованому сховищі Подорожнього буде чекати Баттон Гвинетт — робот-протектрон, колись брав участь у театралізованій виставі і грав роль цього історичного діяча, другим підписав Декларацію незалежності. Виявляється, він всерйоз вважає себе справжнім Гвинеттом і вірить, що це англійські шпигуни хочуть відібрати у нього Декларацію, і готовий битися до останнього. Можна:

  • Запропонувати обдурити «англійських шпигунів» і виготовити фальшиву Декларацію, для чого роботу потрібні чорнило, які можна добути в Арлингтонской бібліотеці. Відкривши всі двері через термінал (див. нижче), можна забрати з сейфа та оригінал декларації.
  • Прикинутися автором Декларації — Томасом Джефферсоном (вимагається високий рівень навичок «Красномовство»), і тоді робот віддасть оригінал Декларації без бою.
  • При високому рівні навички «Наука» можна підпорядкувати робота і вимкнути шляхом простої логіки.
  • При наявності здатності «Робототехнік» у вікні з'явиться рядок, що дозволяє перезавантажити робота і повернути його до дійсності. З терміналу без пароля, який стоїть на столі за Баттоном, можна відкрити усі двері в сховище, навіть ту, за якої лежить оригінал Декларації.
  • Знищити його (втрата карми).

Повернувшись у Ривет-Сіті з Сідні або без неї, можна отримати нагороду. За Декларацію Авраам Вашингтон нагородить схемою залізничної гвинтівки; за інші історичні знахідки він сплачує кришками.

Примітки Редагувати

Провидиця Бузок з Оазиса передбачає пошуки Декларації Самотнім Мандрівником: «Я прозріваю великий документ і слова, що змінили обличчя світу».

Баги Редагувати

Авраам Вашингтон може не захотіти брати вашу Декларацію незалежності США навіть якщо вона є у вас в інвентарі, нехай навіть одна підроблена, а інша справжня. У діалогах не буде такої гілки, щоб віддати декларацію. Потрібно:

  • Перезапустити квест через консоль. Ввести resetquest 00014ea2. Заговорити з Авраамом і з'явиться потрібний діалог, щоб віддати декларацію. Квест буде завершено.

Mbox default
Незавершена стаття про Fallout 3