FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-FB

Виходець із Сховища або Житель Сховища (англ. Vault Dweller) — головний діючий персонаж комп'ютерної гри Fallout.

Вихідець відомий тим, що переміг армію супермутантів на чолі з Творцем і заснував невелике поселення Арройо.

Біографія Редагувати

Fallout

Доглядач Сховища 13 відправляє Вихідця на поверхню, щоб знайти новий водяний чіп взамін старому зламаному. Причому він не перший, кого Доглядач відправив у зовнішній світ. Першого посланця можна побачити прямо біля виходу — від Еда залишився тільки скелет в одязі жителя Сховища, ніж і пара магазинів до пістолета. Другий посланець, Таліус, просунувся набагато далі, проте був опромінений і пізніше спійманий супермутантами для перетворення на їм подібного. Але замість цього перетворився на якусь подобу гуля. Його можна зустріти в бібліотеці Послідовників Апокаліпсису в Могильнику. Після невдалих пошуків в Сховищі 15 і операції з торговцями водою в хабі він знаходить водяний чіп в Сховищі 12.

Після того, як Виходець приносить новий водяний чіп, Доглядач лякається інформації про навколишній світ і відправляє Вихідця на знищення Творця і армії супермутантів. Отримавши від Вихідця відомості, що Сховищу більше ніщо не загрожує, Доглядач, не бажаючи виникнення у населення ідеї покинути Сховище, виганяє Вихідця.

Вигнання

Після вигнання з Сховища 13 Виходець довго бродив по пустелі, але не наважувався відходити далеко від Сховища. Група жителів, дізнавшись про те, що сталося з Вихідцем, покинула Сховище 13 і пішла за ним. Незабаром вони знайшли Вихідця і прилучилися до нього.

Арройо

Два місяці по тому Виходець з невеликою групою жителів Сховища і жителів пустки, що приєдналися до них, відправився на північ, до Великого каньйону де заснував невелике село. Спочатку Виходець направляв розвідників назад до Сховища, щоб допомогти однодумцям, які залишилися в ньому, але незабаром він припинив ці спроби. Виходець навчив своїх одноплемінників усього, чого він навчився в пустці. У підсумку Арройо почав процвітати. Виходець закохався в Пет, і одружився на ній, завівши сім'ю за прикладом своїх одноплемінників. Будівництво Арройо було завершено 18 серпня 2167.

Під проводом Вихідця і Пет Арройо розширювався і ставав сильнішим. У 2188 у Вихідця і Пет народилася дочка.

Відхід

16 січня 2208, через кілька років після смерті Пет, Виходець з Сховища написав свої мемуари. Незабаром після цього він іде з Арройо. Перед відходом Виходець залишає складеним на ліжку свій комбінезон Сховища. Після місяця жалоби Арройо повертається до нормального життя.За інформацією Fallout: Brotherhood of Steel ,восени 2208 Виходець був помічений в Техасі, де його знали під ім'ям Wasteland Stranger (Пустельний Мандрівник). Він відвідав місто Карбон, де допоміг місцевим жителям врятуватися від рейдерів (і навіть убив близько дюжини бандитів), але незабаром покинув місто і продовжив подорож на південь. Відомо, що він допоміг дістатися до міста Лос послушнику Братства Сталі.

Про подальшу долю Вихідця з Сховища інформації немає.

Спадок

Вихідця шанують як героя — він врятував людство від загибелі. У столиці НКР, колишньому Шейді Сендс, Вихідцю був споруджений пам'ятник.

Вихідця згадують під різними іменами, в тому числі «Виходець із Сховища», «Незнайомець» (використовується тими, хто не вірить, що Виходець міг походити з Сховища). Сам Виходець підписує свої мемуари не інакше, як «Мандрівник». Діти, які чули про його історію, часто грали в гру «Знайди Сховище 13», деякі з цих дітей, навіть коли виросли, були одержимі бажанням знайти колишній будинок Вихідця із Сховища. Президент Танді іноді спонсорувала таких авантюристів.

Цікаві факти Редагувати

  • Незважаючи на те, що в Fallout можна вибрати персонажа чоловічої або жіночої статі, канонічна стать Вихідця із Сховища — чоловіча.
  • Гравець може вибрати вік Вихідця із Сховища під час створення персонажа в Fallout. Вік може бути від 16 до 35 років. Хоча в Біблії Fallout 0 є запис, що він народився в 2141. З цього можна зробити висновок, що на початку гри Fallout (5 грудня 2161) йому виповнилося 19-20 років.
  • Хоча гравець може зробити вибір між знищенням Творця і приєднанням до його армії, за каноном Виходець знищив Творця.
  • У меню Fallout 3 на одному зі слайдів можна помітити напис Vault Dweller Property (власність Вихідця із Сховища).
  • Спочатку в якості кінцівки Fallout планувалося, що Вихідця із Сховища, зустрінуть як героя і святкуватимуть його повернення в Сховище 13.

Згадки в інших іграх Редагувати

Поява Редагувати

Виходець із Сховища з'являється у Fallout і Fallout: Brotherhood of Steel, також він згадується в більшості ігор серії Fallout.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 Згідно каноном
  2. По версії з Біблії "Fallout 0". У грі можна вибрати вік від 16 до 35 років.
  3. Син Обраного народиться у Анжели або Леслі Бішоп, якщо той переспить з кимось з них, не використовуючи презерватив.
  4. Мемуари Вихідця зі Сховища, "Біблія Fallout 0"
Gametitle-FO1

Випадкова вікі