FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-AR

Виправний заклад НКР (ІУ НКР або ІК НКР; англ. NCR Correctional Facility) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Колишня в'язниця, розташована на південний схід від Гудспрингс, домінуюча локація в центрі Пустки Мохаве. У в'язницю можна потрапити двома способами: через головний вхід, він охороняється Підривником Дозом, і обманним шляхом (якщо обійти в'язницю навколо, то можна помітити ряд дерев'яних туалетів поруч з парканом, на які можна сісти, тим самим опинившись всередині двору тюрми). Вийти звідти можна, перестрибнувши через паркан, забравшись на одну з веж. Снайпери на вишках охороняють весь периметр в'язниці. На відміну від інших таборів підривників, тут вони не ворожі до Кур'єру за замовчуванням, якщо тільки він до цього не посварився з ними в пух і прах. Навіть якщо Кур'єр підійде до Дозу в одязі Підривників, він помітить, що той не один з них, і скаже про це. Але потім продовжить спілкування як ні в чому не бувало. Він відкриє двері за сотню кришок, але їх можна буде потім вкрасти у нього.

По ходу гри у Кур'єра з'явиться можливість допомогти або НКР зі штурмом в'язниці, або Підривників її захисту. Лідер місцевих Підривників, Едді, буде убитий у першому випадку чи залишиться в живих в другому.

Походження Редагувати

У далекому минулому це була «Jean Conservancy», жіноча в'язниця, яка слабо охороняється. Під контролем НКР установа стало використовуватися для утримання в'язнів, які будували і чинивших залізниці. В'язні працювали на Трасі 15 під наглядом солдат НКР, для створення дороги від Могильнику до Нью-Вегаса.

Спочатку ІУ НКР перебувало під контролем офіцером Натана, наглядача, і солдат НКР. Але після відправки кількох солдатів на дамбу Гувера, для захисту від Легіону Цезаря і здебільшого охорони для патрулювання територій вздовж річки Колорадо, у ІУ НКР стало недостатньо для стримування ув'язнених. Почалися заворушення, очолені Самуелем Куком і його сподвижниками, що дозволило укладеним повністю взяти під контроль виправну установу без особливих клопотів.

Планування Редагувати

У в'язниці веде тільки один шлях. Він проходить від механічних воріт через короткий коридор, який закінчується дверима інформаційного центру. У головну область установи можна потрапити тільки через цей інформаційний центр. Всього на території в'язниці знаходиться 4 будівлі:

Також по периметру розташовані 6 сторожових веж зі змінюваною снайперами. Всі установа в'язниці повністю оточене високим парканом з колючим дротом зверху.

Персонажі Редагувати

  • Доз — охоронець на вході.
  • Майерс — колишній шериф, знаходиться в Інформаційному центрі, може стати шерифом у Примме з квесту «Місто, яке мені подобається».
  • Едді — лідер банди, знаходиться на другому поверсі будівлі адміністрації в'язниці.
  • Омлет — охоронець Едді, ніколи його не покидає.
  • Хенніган — місцевий доктор (послуги не надає), знаходиться на першому поверсі будівлі адміністрації.
  • Картер — торговець різним дріб'язком в Тюремному блоці «Б».
  • Безіменні підривники.

Знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Якщо Кур'єр виконав квест «Стрілянина у примарному місті», то стане «ізгоєм» у підривників, але це призведе до часткової ворожості підривників. Якщо ж репутація впала нижче, то це можна компенсувати фракційної одягом. При сильної негативної репутації фракційна одяг допоможе лише частково, так як маскування Кур'єра розпізнають охоронці підривників і будь-які іменовані підривники, за винятком самого Едді.
  • За в'язницею також спостерігає Братство Сталирозвідник Братства з'явиться в околицях в ході виконання квесту «В невіданні».
  • Порохові заряди, розставлені по периметру в'язниці, спрацьовують не тільки на Кур'єра, але і на самих підривників.

Поява Редагувати

Виправний заклад НКР з'являється у Fallout: New Vegas та згадується у All Roads.

За лаштунками Редагувати

В реальному світі ця в'язниця називається Виправний Центр Південної Невади.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox ВЗНКР