FANDOM

Gametitle-FO4 FH
Mbox default
Незавершена стаття про Far Harbor

Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Верховний сповідник Тект (англ. High Confessor Tektus) — персонаж Far Harbor, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Лідер Церкви Дітей Атома, що живуть у Ядрі на Остріве.

Історія Редагувати

Верховний сповідник Тект прийшов до Дітей Атома трохи більше десяти років тому, ще при сповідника Кромвеля. Але в підсумку пішов з Мегатонни разом із сповідником Мартіном, щоб осісти в штаті Мен і досягти рангу зилота. Був одним з тих, хто допоміг Великому зилоту Ріхтером, коли той був у пастці. Після відходу Мартіна Тект став Верховним сповідником і почав проводити набагато більш агресивну політику.

Він вірить у те, що Фар-Харбор — це свята земля Атома, і що всі інші мешканці зобов'язані поклонятися Атому, хоча він і коливається укласти мир з Акадией. Як і його попередник, він побоюється Відділу, і потрібен високий рівень харизми, щоб завершити це. Його обличчя сильно зношене і бліде від тривалого впливу радіації. Він виглядає так, як ніби перетинає межу між людината гулем.

Інвентар Редагувати

Пов'язані квести Редагувати

Поява Редагувати

Верховний сповідник Тект з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Far Harbor.

Галерея Редагувати

Антагоністи