FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

« Ця невелика верф для будівництва середньорозмірних суден і кораблів. Нещодавно тут влаштувався Рорі Ригвелл, любитель болотников. Він вірив, що мутовані ракоподібні не жорстокі, а просто неправильно зрозуміли людьми. »

— Опис в Survival Guide стор 292

Верф «Айріш прайд індастріз» (англ. Irish Pride Industries shipyard) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Верф розташована на північ від Банкер-Хілл. На території будівля, док з причалом і кранами, довгий ангар зі станцією ремонту силовий броні, стоянка автомобілів. У невеликому сараї — коробка з боєприпасами.

Зовні будівлю охороняють кілька гнусів. Увійти в задні можна через офіс або через задній вхід, який закритий на дуже складний замок. Задній вхід можна відкрити ключем від «Айріш прайд». В офісах трохи корисного мотлоху, аптечки першої допомоги у туалетах. Двері з офісу в док замкнені на легкий замок. Всередині у приміщеннях дока дитинчата болотников. Під кораблем, заведеним в док, знаходяться дорослі болотники і кладки яєць болотников. Може бути болотник-мисливець.

« Для моїх болотников — тільки позитивні оголошення! »

— Рорі Ригвелл

З динаміків постійно чути чоловічий голос, лагідно звертається до болотникам — це голос Рорі Ригвелла. Він вирішив зайнятися вирощуванням цих істот і вірив, що цьому сприяє його «позитивна енергія і любов», як він сам висловився у журналі, який вів у своєму терміналі у рубці корабля.

У термінале Рорі можна відключити звукові оповіщення і прочитати про місцезнаходження схованки. Поряд з тайником лежить труп самого Рорі Ригвелла, з якого можна зняти ключ від «Айріш прайд».

У маленькій кімнаті в кутку основного приміщення є верстат для створення броні.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Верф «Айріш прайд індастріз» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати