FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття

Веранда гриль-бару «Физзтоп» (англ. Fizztop Grille) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Засклена веранда гриль-бару «Физзтоп», де можна було пообідати з прекрасним видом на Ядер-Таун, США.

На момент першого візиту Вцілілий частина скління знята, і рейдерами зроблений саморобний підйомник. Уздовж панорамного вікна можна побачити решту столики з затишними червоними диванами і величезну барну стійку, де в довоєнні часи бармен змішував напої для відвідувачів. У правій частині веранди знаходиться величезна ліжко боса і скриня, в який можна скласти все своє добро; також можна полагодити силову броню на станції обслуговування.

У лівій частині веранди можна скористатися химлабораторией і посидіти на м'якому шкіряному диванчику, потягуючи ядер-кола, знайдену на стійці бару. Тут же є деяка кількість їжі і напоїв.

Це місце є житлом боса «Ядер-Світа», Вижив воно дістається у спадок від убитого Кольтера. На жаль, будівництва тут не передбачено, тому поміняти обстановку по своєму смаку не вийде.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Веранда гриль-бару «Физзтоп» з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати