FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-AR
Не слід плутати з «Ханами» та «Новими Ханами».

« Великі хани повернуть колишню славу, і, коли ми витиснемо НКР назад до Каліфорнію, землі звідси і до Колорадо стануть нашими. »

Папа Хан

Великі Хани (англ. Great Khans) — реінкарнація банди рейдерів під назвою Хани, яка діє в Пустках з 2161 ріка.

Історія походження Редагувати

Після того, як угруповання Ханів була практично знищена в 2161 році, деякі її члени вирушили в Пустку Мохаве і сформували банду Великих Ханів в містечку Бітер-Спрінгс. Солдатам НКР та снайперам 1-го розвідувального батальйону було наказано захопити місто, знищивши всіх його мешканців разом з жінками і дітьми. Що залишилися в живих були змушені бігти в каньйон Ред-Рок — місце, де ресурсів ледве вистачало для виживання.

Після різанини в Бітер-Спрінгс послідовники Апокаліпсису запропонували медичну допомогу і підтримку втекли в каньйон. Також вони навчили Великих Ханів робити свої власні хімікати, щоб допомогти тим вижити, але Великі Хани вважали за краще медичних препаратів наркотики. Біси стали у них найголовнішим закупником товару.

Під час подій Fallout: New Vegas лідер Великих Ханів Папа Хан звинувачує в занепаді свого угруповання Республіки, і не без підстав. Тим не менш, схоже, він єдиний із засновників банди, який продовжує ненавидіти НКР, і навіть не розглядає варіант: різанина — наслідок нерозуміння між командуванням і солдатами. З-за цього він вважає за краще допомагати Легіону Цезаря в битві з НКР за греблю Гувера що ставить його в опозицію до деяких членів племені.

Суспільство Редагувати

Великі Хани ведуть спосіб життя монгольських воїнів, грабуючи і спалюючи міста, які вони не змогли взяти. Зазвичай здійснюють рейди маленькими разведотрядами, але іноді збираються у повноцінні військові з'єднання. Понад усе для Великих Ханів — фізична сила. В бою прагнуть довести свою гідність вступом в сутичку з одними лише кулаками або кийками. Воліють зброю ближнього бою, а не стрілецька, хоча деякі старійшини мають невеликі стовбури.

Взаємодія з гравцем Редагувати

  • Персонаж може врятувати життя членам угруповання в Боулдер-Сіті, переконавши лейтенанта не підкорятися наказам командування НКР, що дасть позитивну репутацію у Великих Ханів. Пізніше їх можна буде знайти в каньйоні Ред-Рок, а також у маленьких таборах по всій Пустки.
  • Персонаж може розірвати угоду між Великими Ханами і Легіоном Цезаря в ході квесту Батько. Надавши Татові Хану докази того, що Легіон планує обдурити Ханів, і завоювавши довіру старійшин угруповання, можна переконати Папу Хана, що підтримка Легіону — неправильний хід.
  • Персонаж може стати лідером Великих Ханів, маючи достатню репутацію і виконавши квест «Легіон ім'я мені». Поговоривши з Татом Ханом після завершення квесту, можна стати спадкоємцем Папи, убити його, і поговорити з Риджисом. Варіант відповіді у розмові дозволить визначити подальшу долю Великих Ханів.
  • Якщо ви подорожуєте з Буном, члени Великих Ханів будуть помічати, що гравець подорожує з «гребаным вбивцею», натякаючи на різанину в Бітер-Спрінгс з участю в ній солдат НКР.
  • Персонаж може допомогти Мелісі з Великих Ханів у їх таборі на північний захід від Кар'єра у ході квесту «Не змушуй мене просити».
  • Персонаж може виконати додатковий квест для Джека і Дайен у лабораторії наркотиків Ред-Рок, і навчити Джека виготовляти додаткові наркотики і медпрепарати.
  • Великий хан - збройовий майстер знаходиться в збройової Великих Ханів, яку можна дістатися через підвал зруйнованого будинку в гирлі каньйону. Він продає різну зброю і броню. Іноді серед його товару можна знайти рукавичку богомола.
  • Після виконання деяких місій Великі Хани підуть з Мохаве разом із підривниками з Сховища 19, об'єднавшись згодом з Послідовниками Апокаліпсису і утворивши могутню імперію.

Примітки Редагувати

  • В заставці гри Бенні зауважує: «Може бути Хани і вбивають людей, не дивлячись їм в очі, але я не якесь бидло, сечешь?»
  • Великі Хани, на відміну від Нових Ханів, відчувають неприязнь до Притулкам, так як Сховище 15 вони провели далеко не кращі часи. Тому вони цураються Сховища 19[1].

Поява Редагувати

Організація Великих Ханів з'являється у Fallout: New Vegas та All Roads.

За лаштунками Редагувати

  • Їх назва є відсиланням до монгольським правителям — ханам.
  • Ймовірно, прообразом Ханів міг служити заснований в 1969 році в США і популярний донині клуб байкерів «Mongols Motorcycle Club».

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Fallout: New Vegas Official Game Guide, с. 299