FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FB

« Розповідали, що коли-то група торговців захопила водонапірну вежу. Вони оголосили, що тепер люди повинні купувати воду у них. Проти них виступили інші торговці. Минуло багато років, перш ніж людина по імені Рой Грін — дідусь Джастіна — допоміг ворогуючим сторонам укласти мирний договір. »

Бет

Великі Торгові війни[1] — ряд великих конфліктів між різними групами торговців, що відбувалися в Хабз 2126 по 2128-й рік, після вбивства в 2125-му році засновника і губернатора Хаба Ангуса.

Події Редагувати

У 2126-му році банда торговців захоплює водонапірну вежу — єдине джерело води для Хаба і околиць, і встановлює плату за користування водою. Це обурює мешканців Хаба взагалі і інші компанії зокрема. Починаються збройні сутички і битви. Банда намагається підпорядкувати собі місто, але зазнає поразки у перевершуючого по чисельності противника. Зміцнившись в районі водонапірної башти, банда продовжує відбивати атаки і торгувати водою, за що отримує назву «Торговці водою».

У 2128-му році Рой Грін пробирається до водонапірної башти і намагається переконати керівників Торговців водою почати переговори з іншими торговцями. Це йому вдається, і після довгого періоду взаємної недовіри сторонам вдалося прийти до угоди:

  • організується Міська рада, в яку входять по два представника від кожної компанії;
  • рада встановлює ціни на товари та вирішує інші питання, пов'язані з водінням караванів;
  • Торговці водою відправляють каравани з водою в інші поселення, які торгують з Хабом.

Ця угода стабілізує обстановку в місті і заспокоює населення. Великі Торговельні війни закінчуються.

Примітки Редагувати

Випадкова вікі