FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Клініка Рудої (англ. короткометражки red's clinic) — локація Fallout 3 будівля, в якій жителі Великого Міста отримують медичну допомогу.

Опис Редагувати

Одноповерхова будівля в південній частині Великого Міста, яким завідує Руда. На східній стороні будівлі приставлено імпровізовану побудована споруда з фанер, металевих пластин, балок і дощок, яке служить загородженням і огорожею. Вхід в клініку є з західної та східної сторони.

Клініка має операційну, ванну кімнату, вітальню і кухню. Операційний кабінет має в наявності стіл, на якому лежить нещодавно поранений у бою Динаміт. До столу від вхідних дверей в клініку є кривавий слід. Сам же кабінет скромно обставлена ширмою, стелажем, на якому є скромні запаси медичних приладдя, а також шафою. Вітальня обставлена стільцем, тумбочкою, годинами і письмовим столом, ця кімната має вхід у підвал клініки і на звалище міста. Обставлена Кухня холодильником без дверцят, кухонним столом, пічю, ліжкою і столик зі стільцями. Ванна кімната має в справності раковину, є кривавий патьок у ванній.

Всі вікна будівлі забиті дошками, освітлення підтримується працюють електролампами та абажуром, а також світлом, попадаемым через забиті дошками вікна.

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Великі проблеми у Великому Місті

Руда — основний учасник порятунку з полону супермутантів і подальшого захисту Великого міста від їх атак, який перебуватиме у клініці більшу частину свого часу після свого порятунку.

Icon disambig
Основна стаття: Штучна Людина

На письмовому столі у вітальні може знаходитися один з варіантів голодиск Штучної Людини.

Icon disambig
Основна стаття: Просто бізнес

Руда є особливою метою работоргівців для захоплення в полон.

Icon disambig
Основна стаття: Цокаючий Динаміт

Нещодавно поранений у бою Динаміт може бути вилікуваний або убитий Самотнім Мандрівником.

Знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Клініка Рудої з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати