FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BS

« Всі жителі Великого Міста — біженці з іншого поселення, звідки їх насильно виселили… »

Завантажувальні екрани Fallout 3

Велике Місто (англ. Big Town) — локація Fallout 3, поселення, розташоване в центральній частині Столичного Пустища.

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться на північ від Сховища 101, трохи східніше відкритого кінотеатру «Місячний промінь» та північний схід від Сховища 106.

Історія Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Літл-Лемплайт

Коли дітям у Літл-Лемплайт виповнюється 16 років, у них залишається два варіанти: залишити комплекс підземних печер і поневірятися Столичним Пустищем або ж відправитися в «похід» у відносно безпечне Велике місто. Це поселення деякі мешканці Літл-Лемплайта називають «Манговілль»,[1] проте більшість з них називає його Великим містом, який в уяві населяють печери дітей, є великим, процвітаючим, безпечним місцем, життя в якому легка і приємна.[2] Відповідно до тамтешніх законів, діти, які досягли шістнадцятирічного віку, виганяються назовні — «вони, мовляв, занадто дорослі, щоб жити в Літл-Лемплайті, і повинні відправитися у Велике Місто».

Насправді цей міфічне Велике Місто — всього лише уламок спогадів про мирне доядерне минуле, тому вихідці з Літл-Лемплайту були змушені відбудувати поселення з такою назвою самостійно.

На момент 2277 року в місті збереглося 14 будинків, однак останні численні набіги супермутантів, рейдерів і работоргівців сильно вплинули на місто, населення міста значно зменшилося. Це змусило Добрякаа і інших жителів відвести зміцнення у центр міста так, щоб були один вхід і менше слабозахищених місць[3], тим самим місто втратив велику частину своєї території.

Раніше на поселення часто нападали рейдери і работорговці, з якими Рудою вдалося домовитися про перемир'я, пообіцявши їм оплату. Однак за останні кілька місяців в 2277 році на додачу до них на місто почали нападати супермутанти, які стали викрадати жителів міста і вбивати всіх чинили опір, тим самим додавши складнощів людям, які залишилися в місті.[2]

Хоча у Великому Місті є примітивні укріплення, воно піддається постійним атакам работоргівців і супермутантів, які вважають місто легкою здобиччю.[4]

За останні роки населення Великого Міста значно скоротилося. Майже всі жителі або загинули, або потрапили в полон до работоргів і супермутантам.[4] В одному зі своїх останніх нападів перед приходом Самотнього Мандрівника до поселення їм вдалося викрасти ще кількох жителів — Коротуна і Руду, лікаря і досвідчену голова поселення, яка могла вирішити багато справ у місті і змогла домовитися з рейдерами і работорговцями. Бранців Супермутанти забрали в поліцейський відділок Джермантауна. Динаміт виявився смертельно поранений під час нападу супермутантів і пізніше був накачаний наркотиками іншими мешканцями, щоб хоч якось зберегти йому життя[5] Останній напад призводить мешканців міста в сильне відчай — будучи слабо озброєними, без лідера і будь-якої допомоги і надії, жителі міста змирилися з тим, що їм уготована доля бути вбитими від рук супермутантів.

Будови Редагувати

Жителі Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Як і всі в Літл-Лемплайті, після досягнення 16-ти років у Велике Місто вирушила і Мачете, але через курний буревій заблукала і потрапила до громаді Кентербері[7].
  • Після того, як жителі Великого міста звільняються від загроз нападу супермутантів в ході квесту «Великі проблеми у Великому Місті», зовнішній периметр будуть обходити караванники з громади Кентербері.
  • bsGametitle-FO3 BS Велике місто на терміналі писаря Бігслі буде входити в число поселень, куди будуть направлятися каравани з водою після початку проведення програми поставок свіжої води. Караван, який буде знаходитися на зовнішньому периметрі Великого міста, буде піддаватися нападу работоргівців з переважною перевагою сил, які захоплять браміна з водою собі.

Поява Редагувати

Велике Місто з'являється у Fallout 3 та згадується у доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Примітки Редагувати

  1. Від слова «Mungo» (дилда) — так діти обзивають людей старше 16 років
  2. 2,0 2,1 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 351.
  3. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 90
  4. 4,0 4,1 Завантажувальні екрани Fallout 3
  6. Після завершення квесту «Великі проблеми у Великому Місті» в одній з випадкових зустрічей Подорожній може зустріти мародера, який направляється у Велике Місто. Якщо тому вдасться добратися, то він залишиться в місті на невизначений час.
Велике Місто