Fandom

Архіви Fallout

Велика Гора

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-VB.pngGametitle-FNV DM.pngGametitle-FNV HH.pngGametitle-FNV OWB.pngGametitle-FNV LR.png

Велика Гора (англ. Big Mountain, скор Big MT.) — головна локація Old World Blues, доповнення до Fallout: New Vegas, в якому відбувається практично всі його дію. Довоєнний центр наукових досліджень в області високих технологій, відомий також як Велика Діра (англ. Big Empty).

Опис Редагувати

Спочатку дослідний центр був споруджений в системі тунелів під великою горою (звідси і назва). Вона розташована на південь від Гоупвілю[1]. Головною метою вчених було дослідження технологій майбутнього без моральних або технічних обмежень. Сюди були запрошені кілька видатних вчених, що здійснювали безліч різних експериментів. Дослідження проводилися як на американських добровольцях, так і на китайських військовополонених. У розпорядженні вчених був навіть свій власний концентраційний табір. Однак в останні роки перед Великою війною центру був урізаний бюджет, тому його керівництву довелося шукати альтернативні способи отримання грошей і матеріалів для досліджень: деякі члени команди почали укладати угоди зі сторонніми компаніями в обмін на гроші та інші привілеї; крім того, вони навіть почали вбивати цивільних в ході Проекту Hare і ексгумувати останки жителів США в ході Проекту Burke, щоб добути об'єкти для досліджень.

В ході невдалого експерименту в дослідному центрі Y-0 гора над цим центром випарувалася, залишивши на її місці величезний кратер і оголивши вкриті раніше споруди. Катастрофа мало вплинула на вчених, і їх зусиль у розширенні меж науки продовжилися. З'явилося вільне місце було обладнано для наукових цілей: були споруджені нові будівлі над і під землею, включаючи артилерійський випробувальний полігон і місто для випробувань. Нині всі будови повільно приходять в непридатність і на весь комплекс поступово накочується Пустку, перетворюючи все в руїни, як це вже сталося з деякими будівлями, такими як, наприклад, Z-9 Центр консервації ДНК змій або Полігон небезпечних матеріалів.

Під керівництвом шести талановитих керівників, що назвалися Мозковим Центром (доктора Клейн (адміністратор), Дала, Доктор 0/0, доктор 8/8 і Гейл Річардсон, пізніше став відомий як Бороус) у Великій Горі було зроблено безліч відкриттів, таких як сплав сатурніт, костюми хімзахисту нового покоління, нові моделі киберпсів, інтелектуальний стелс-костюм, голограми і багато іншого. У той же час, у стінах Великої Гори з'явилося на світ безліч жахливих породжень: касадори, нічні мисливці, мутовані рослини, нові токсини та інше. Розумних людей, якщо не вважати ними умовно лоботомітів, на території наукового комплексу не залишилося. Співробітники частиною вимерли в результаті божевільних експериментів вчених Мозкового Центру та нещасних випадків із-за недостатнього забезпечення безпеки персоналу при експериментах, частиною втекли з Великої Гори, а вчені Мозкового Центру з-за вимушеної ізоляції почали повільно сходити з розуму, кожен по-своєму.

Відносини між вченими не завжди складалися благополучно. В ході одного із запеклих суперечок з майбутнім лікарем Мебиусом майбутній доктор Клейн викинув з балкона особистісні чіпи творіння МебіусаРозумного Будинку. Інші вчені Великої Гори підібрали чіпи і віднесли їх в різні установи центру, а чіп Центрального інтелектуального модуля був підібраний самим Клейном.

Велика гора не є невідомим або засекреченим місцем. Про її розташуванні знають Джошуа Грехем, який дає наводки про неї і про те, що вона відома навіть НКР, але вони уникають її, так як комплекс дуже небезпечний. Відомо, що через це місце проходили Елайджа, Крістін Ройс і Улісс. Також, доказом популярності комплексу служать лоботоміти — жертви медичних експериментів, проведених у Великий горі. Оскільки це звичайні люди, яким, хіба що, зробили лоботомію, варто розуміти, що комплекс час від часу відвідується мандрівниками і старателями, охочими розжитися високотехнологічними артефактами.

Назва Редагувати

Назва центру використовує гру слів. Назва «Big Mountain» записується скорочено «Big MT», що вимовляється як «Біг Ем-Ти». У такому вимові назва помилково сприймається як «Big Empty» (вимовляється «Біг Эмпти»), що можна перевести як «Велика Порожнеча». Саме так в іграх серії Fallout його зазвичай і називають. У російському перекладі Велику гору називають «Великою дірою».

Велика Гора в Dead Money Редагувати

Кур'єр може дізнатися про Велику Гору від Крістін, говорячи з нею після того, як Авто-Док відновить їй голосові зв'язки. Крістін розповідає, що вона переслідувала Елайджу у цьому комплексі, але в результаті сама потрапила в полон до Мозкового Центру. Мізки вчених з роботизованими тілами ставили на ній досліди, зокрема зробили операцію на мозку, в результаті якої дівчина втратила здатність читати і писати[2]. Також Крістін згадує про інших піддослідних, які після операцій втратили можливість чути що-небудь, крім перешкод, або навіть позбавлялися розуму і могли тільки вимовляти незрозумілі фрази.

Дог/Бог згадує про «пісках Великої Гори» під час знайомства з Кур'єром в поліцейській ділянці Вілли.

З Великої Гори Крістін була врятована якимось «кур'єром», який «носить прапор Старого Світу на спині»[3] Сам Елайджа також може згадати Велику Гору в розмові з Кур'єром, коли він досягне сховища С'єрра-Мадре. Він розповідає, що був там, не знайшов працездатних охоронних голограм і ледь зумів втекти звідти. Елайджа описує Велику Гору так:

« Велика Порожнеча — це скринька скарбів, наукове кладовищі нещасть Старого Світу. Як С'єрра-Мадре... там є скарби, що дрімають. Деякі — не сплять. Голографічна рушницю, сатурнітовий сплав, капсули підтримки життя, сек'юрітрони, нашийники... навіть костюми, невіддільні від цих штук, що полюють у Віллі... Це тільки вершина айсберга. »

Багатий і впливовий підприємець Фредерік Сінклер зумів отримати ексклюзивне користування зразки різних експериментальних технологій (включаючи прототип машини перетворення матерії). Він заплатив за це тим, що дозволив вченим Великої Гори скористатися С'єрра-Мадре в якості випробувальної майданчики, що в кінцевому підсумку призвело до фатальних наслідків.

Велика Гора в Honest Hearts Редагувати

Розповідаючи Кур'єрові про своє минуле, Джошуа Грехем згадує Велику Гору, кажучи, що не знає, що там відбувається, але впевнений в тому, що комплекс небезпечний. За словами колишнього легата, навіть війська НКР уникають Великої Гори і Розлому, з-за чого єдиним шляхом постачання військ в Нью-Вегасі залишається перевал, що проходить через аванпост Мохаве. Грехем стверджує, що Велика Гора знаходиться недалеко від Розлому і біля 127 і 88 магістралей.

Велика Гора в Old World Blues Редагувати

На території наукового комплексу «Велика Гора» розгортаються події доповнення Old World Blues, куди Кур'єр потрапляє за допомогою телепортуючего пристрою, встановленого на супутнику, що впав у відкритому кінотеатрі «Мохаве». Опинившись всередині комплексу, Кур'єр виявляється викраденим божевільними вченими з наукового комплексу «Велика Гора», які вирізують у нього серце, мозок і хребет, замінивши все це штучними імплантатами. Однак, на відміну від інших лоботомованих, Кур'єр не втрачає розум, що наводить вчених на думку використовувати його в боротьбі зі зловісним доктором Мебиусом, який перекрив всі виходи з комплексу та викрав мозок Кур'єра. Щоб повернути свій мозок і вибратися з комплексу, Кур'єр змушений слідувати вказівкам доктора Клейна. Крім основного сюжетного квесту, Кур'єр досліджує науковий комплекс у пошуках таємниць, відкриттів і технологій Старого Світу.

Велика Гора в Lonesome Road Редагувати

Результати метеорологічних досліджень Великої Гори можна побачити в Розломі: місто Гоупвіль був фактично стертий з лиця Землі в ході експериментів з погодою, проведених вченими дослідного центру.

У Розломі можна знайти три частини щоденника Улісса під позначенням Y-17.15, Y-17.16 і Y-17.17, в яких він розповідає про подорож на Велику Гору.

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Поява Редагувати

Велика Гора з'являється у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues та згадується у доповненнях до Fallout: New VegasDead Money, Honest Hearts, Lonesome Road, a також повинна була з'явитися у Van Buren. На пізніх стадіях розробки Van Buren вона була об'єднана з в'язницею Тіббетс.

За лаштунками Редагувати

  • Велика Гора, друге відоме місце, після Волт-Тек, де вивчалося електричне зброю.
  • Велика гора — це відсилання до численних фантастичних коміксів 1940-1950-1960-х років, в яких описувалися величезні державні і недержавні дослідницькі центри, лабораторії і заводи, що знаходяться в пустелі (наприклад, Лабораторії Траска в Uncanny X-Men, 1965).

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Відомо з терміналу у дослідного центру Y-0
  2. Сама Крістін була впевнена, що потрапила в полон до Елайджи і досліди на ній ставив він.
  3. Під цей опис підходить Улісс, персонаж, який не увійшов у фінальну версію Fallout: New Vegas.

Шаблон:Navbox Місця дії

Випадкова вікі