FANDOM

Gametitle-FO3
HQMetroMap

Карта метро в Fallout 3

Вашингтонський метрополітен — напівзруйнована довоєнна транспортна система Вашингтона і його передмість. Метро — основний спосіб пересування по місту (так як наземні шляхи, в більшості своїй, завалені уламками будівель).

Мешканці Редагувати

Метро населене рейдерами, гулями і супермутантами. Також на деяких станціях можна зустріти нейтральних персонажів (Мародер, Мерфі, Сім'ю) та інших істот (болотників, гігантських і вогненних мурах, Кротощурів, радтараканів турелі).

Лінії метро Редагувати

Вашингтонський метрополітен складався з трьох ліній: червоної, синьої та білої.

Відвідані Подорожнім станції метро (локації) автоматично заносяться на карту світу Pip-Boy 3000. З метро можна швидко переміщатися по карті світу.

Червона лінія Редагувати

Депо «Мерешти» - Мерешти - Френдшип - Тенлитаун - Дюпон-серкл - Метро-центр - Музей - Анакостійський причал

Червона лінія складається з шести станцій в межах міста, а також одного за містом і починається від депо «Мерешти». Це була перша побудована лінія Вашингтонського метро. Лінія проходить з півночі на південь, закінчуючись станцією «Анакостійський причал».

Станції метро Редагувати

Поточний статус Редагувати

Як і інша мережа, Червона лінія в несправному стані через пошкодження станцій, тунелів, колій та рухомого складу. Проте всі станції по всій видимості, отримують електроенергію з аварійних джерел живлення.

Синя лінія Редагувати

Депо «Уоррінгтон» - Уоррінгтон - Меріголд - Фоллз-Черч - Франклін - Затоплене метро - Ланфан плаза - FDR Island - Фаррагут-вест - «Журі-стріт»

Синя лінія складається з дев'яти станцій метро і починається з депо «Уоррінгтон». Хоча Синя і Біла лінії перетинаються, немає ні однієї станції або переходу, що дозволяє потрапити з однієї лінії на іншу.

Станції метро Редагувати

Як і інша мережа, Сінія лінія в несправному стані через пошкодження станцій, тунелів, колій та рухомого складу. Проте всі станції по всій видимості, отримують електроенергію з аварійних джерел живлення. Деякі станції були уподобані дикими гулями. На деяких станціях збереглися роботи-контролери.

Біла лінія Редагувати

Platz - Арлінгтон - Фогги Боттом - Метро-центр - Вернон-сквер - Becton - Abernathy - Такома парк

Ця лінія простягається від Такома парк на північному сході, проходить через центр міста (перетинаючи Червону лінію) і доходить до доступної для відвідування станції Арлінгтон. Хоча Біла і Синя лінії перетинаються, немає ні однієї станції або переходу, що дозволяє потрапити з однієї лінії на іншу.

Станції метро Редагувати

Поточний статус Редагувати

Як і інша мережа, Біла лінія в несправному стані через пошкодження станцій, тунелів, колій та рухомого складу. Однак усі відомі станції по всій видимості, отримують електроенергію з аварійних джерел живлення. Три станції на лінії були завалені уламками і на них неможливо потрапити.

Інші станції Редагувати

На Столичного Пустища є й інші станції метро, з'єднання з якими погано вивчені. Це пояснюється значним збитком тунелів, з-за чого вони і відособлені. До цих станцій відносяться станція Фейрфакс і катакомби Бетесды.

Роботів-контролери Редагувати

Metro Ticket

Квиток на метро

На деяких станціях метро можна знайти протектронів, запрограмованих на виконання функцій контролерів. Активувати їх можна через термінали, розташовані, як правило, неподалік.

Після активації будь протектрон, проаналізувавши обстановку, приступає до виконання своїх обов'язків, що полягають у перевірці квитків у пасажирів (до яких зараховується Самотній Подорожній) і знищення порушників (до них належать: рейдери, дикі гулі, Супермутанти, Кротощуры, радтараканы і Самотній Подорожній у разі відсутності у нього квитка).

Карти доступу Редагувати

Blue Pass Card

Синя смарт-карта

Red Pass Card

Червоний пропуск

Іноді в інвентарі мешкають в метро диких гулей можна знайти червоні пропуски і сині смарт-карти, які, втім, не можуть бути використані ніяким чином, і є, швидше за все, відсиланням до визначеним типом ключів в "Fallout" та "Fallout 2". (Можна також припустити, що вони повинні були замінювати квитки на синіх і червоних гілках метро, проте в подальшому розробники з незрозумілих причин відмовилися від реалізації цієї ідеї).

За лаштунками Редагувати

Багато станції Вашингтонського метро світі Fallout мають свої «реальні» прототипи.

При цьому слід пам'ятати, що всесвіт Fallout створена в жанрі ретрофантастики, і точка біфуркації припадає на 1950-ті роки. Тому станції «реального» метро, побудовані після 1950-х, не обов'язково будуть ідентичні станцій метро Fallout.

Загальна інформація про Вашингтонське Метро тут.

До 1950-х рр. обидві реальності мають спільне минуле.

Баги Редагувати

Існують баги з назвами деяких станцій (наприклад неправильна назва, «переписування» однієї мітки іншого тощо).

Див. також Редагувати

Бостонський метрополітен

Поява Редагувати

Вашингтонський метрополітен з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Примітки Редагувати

  1. "Назва є на карті метро"

Шаблон:Транспорт всесвіту Fallout