FANDOM

Gametitle-FNV.png

Важкоозброєний боєць НКР (англ. NCR heavy trooper) — звання у світі Fallout. Важкоозброєну бійці є солдатами Нової Каліфорнійської Республіки, використовують відновлену силову броню і потужна зброя.

Історія Редагувати

У XXII столітті в Каліфорнії жителями Шейді Сендс було засновано демократичний світська держава, що прагне відродити порядки довоєнних Сполучених Штатів Америки, засновані на ідеалах свободи, демократії і верховенства закону: Нова Каліфорнійська Республіка.

Для захисту республіки, її громадян та інтересів були сформовані збройні сили, велику частину яких складають бійці. Армія НКР є найбільш численною з відомих, а можливо — найбільшою з існуючих в післявоєнному світі. Її численність дозволила Республіці здобути переконливу перемогу навіть над Братством Стали. Трофейна силова броня надійшла на озброєння важкоозброєних бійців НКР.

Статус важкоозброєного бійця НКР Редагувати

Порядок отримання статусу важкоозброєного бійця НКР не розкривається детально в іграх серії Fallout. Судячи з їх присутності в Fallout: New Vegas, в ротах і батальйонах існують взводи та відділення важкоозброєних бійців.

Екіпірування важкоозброєних бійців Редагувати

Важкоозброєну бійці НКР носять відновлену силову броню T-45d і шоломи. В якості зброї використовують потужні мисливські рушниці, инсинератори, легкі кулемети і мінігани. У ближньому бою пускають в хід суперкувалды.

Важкоозброєну бійці носять з собою солдатські жетони.

Важкоозброєну бійці НКР в Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти кількох безіменних важкоозброєних бійців НКР: трьох у інфоцентрі дамби Гувера, двох — у терміналі табору Маккарран біля дверей кабінету полковника Шу. За словами командира Хенлона, багаті каліфорнійські скотопромышленники домоглися, щоб більшість важкоозброєних бійців залишилися на заході охороняти їх від банд рейдерів.

Коли Кур'єр просунеться досить далеко за будь-якої сюжетної лінії, важкоозброєну бійці з'являться на 188 торговому посту, де замінять бійців із звичайною екіпіровкою, і в таборі Форлорн-Гоуп, де замінять бійців військової поліції.

Важкоозброєну бійці приймають участь у Другій Битві за дамбу Гувера. Наприклад, вони протистоять Кур'єру, захоплюючого дамбу Гувера для Легіону Цезаря. Вони вступають в бій з ним у внутрішніх приміщеннях дамби, особливо в штабі Олівера. Штурмуючи штаб, щоб убити генерала, Кур'єр повинен битися з шістьма бійцями в силовий броні.

Також, якщо Кур'єр захоплює дамбу для містера Хауса або самого себе, два важкоозброєних бійця не дозволять йому ввійти в кабінет полковника Мур, Кур'єру доведеться битися з ними, якщо він не переконає їх («-05-0039Красномовство» 75), ніби полковник потрапила в біду і їй терміново потрібна їх допомога в іншому місці.

Крім цього, персонажі, екіпіровані як важкоозброєну бійці, але чому-то зазначені як рейнджери, можуть полювати на Кур'єра, якщо він заслужив погану репутацію в НКР або був оголошений терористом.

Кур'єр може отримати право носити відновлену силову броню важкоозброєного бійця, взявши її у таємній квартирі рейнджерів НКР, незважаючи на те, що сам не є і не може стати бійцем НКР.

Поява Редагувати

Важкоозброєні бійці НКР з'являються тільки в Fallout: New Vegas.

Випадкова вікі