FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FOT

« Управління та обслуговування дійсно важкої зброї. Миниганы, гранатомети, вогнемети і т. п. »

— Опис в Fallout

« Звернення та догляд за важкою зброєю: миниганами, гранатометами, вогнеметами і так далі. »

— Опис в Fallout 2

Важку зброю (англ. Big Guns) — навичка Fallout, Fallout 2, Fallout 3 та Fallout Tactics. Він визначає ефективність застосування в бою важкої зброї, такого як вогнемети, гранатомети і кулемети.

Дія навичкау в Fallout, Fallout 2 і Fallout Tactics Редагувати

Значення навичкау визначає базову ймовірність попадання (до застосування модифікаторів). Чим воно більше, тим точніше ви стріляєте. Навичка застосовується автоматично. У випадку з кулеметами шанс на потрапляння для кожної кулі розраховується окремо — чим вище навичка, тим більше куль з черги потрапить у ціль.

Важка зброя вимагає розвиненою сили. Ця величина визначена характеристики зброї. Якщо «Сила» персонажа менше вказаного значення, то шанс на потрапляння зменшується на 20 % за кожний відсутній пункт.

Початкове значення:

Важку зброю в Fallout Редагувати

Важку зброю в Fallout 2 Редагувати

Важку зброю в Fallout Tactics Редагувати

Дія навичкау в Fallout 3 Редагувати

Bobblehead Big Guns

«Найкращий спосіб вграти суперечку — перекричати всіх.»

Впливає параметр S. P. E. C. I. A. L.Витривалість. Початкове значення: 2 + (2 x Витривалість) + Удача/2 (з округленням у більшу сторону). Середнє значення (при ВТР 5, УДЧ 5) складе 15 %.

При збільшенні навички збільшується і завдається шкоди і точність пострілів з важкої зброї, як в режимі V. A. T. S., так і поза його.

Важку зброю в Fallout 3 Редагувати

Шаблон:Navbox Навички