FANDOM

Gametitle-AR.pngGametitle-FNV.png

Бітер-Спрінгс (англ. Bitter Springs) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

База НКР на північному сході пустки Мохаве. НКР захопив це місто у племені Великих Ханів в різанині в Бітер-Спрінгс. Багато вбиті були з Великих Ханів. По всьому табору видно графіті, що вказують на попередніх господарів.

Розташування Редагувати

Табір складається з наметів НКР на півночі і наметів біженців на півдні. Намет доктора розташована у верхній (північній) частині табору. В її центрі зазвичай можна знайти капітана Жиль, сидить біля багаття або в штабі.

За табором на північ вище в горах — дві печери-складу Великих Ханів. Нижню захопили гігантські мурахи і там постійний фон радіації. У верхній — невеликий запас боєприпасів під «охороною» молодої порослі нічних мисливців. До заходу, в іншому ущелині — кладовище (в пухкій землі трохи патронів). На північно-заході, майже на самій вершині гори ще одна печера-склад Великих ханів, в якій живе Оскар Веласко — снайпер з племені Великих Ханів.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

  • Журнал «Торгівля. Тижневик» — один знаходиться в наметі праворуч від штабної (складу), на столі; другий — в таборі біженців.
  • Журнал «Ремонтуємо самі»— в штабному наметі (складі).
  • Різний лут в могилах на кладовищі до південно-схід від Бітер-Спрінгс

Різанина в Бітер-Спрінгс Редагувати

"Різанина в Бітер-Спрінгс" — це подія, згадане в коміксі «Всі дороги», також на неї посилається Бун під час гри. В обох випадках з'ясовується, що НКР влаштувала різанину населення в Бітер-Спрінгс, включаючи жінок і дітей, у своєму прагненні забезпечити охорону Пустки Мохаве. Незаперечним фактом, як би те ні було, є те, що НКР влаштувала криваві вбивства жінок і дітей, а також те, що в ситуацію включені два психологічно постраждалих ключових персонажа і, що Великі Хани відтепер кровні вороги з НКР.

Версія Буна Редагувати

НКР примітила велика кількість Ханів у цій місцевості багато років тому. НКР порахувала, що тут розташована їхня база, і послала велике відділення солдатів для заняття цієї позиції. Снайперський взвод 1-го розвідувального батальйону, і Бун в їх числі, був відправлений до єдиного місцем, куди можна було втекти з Бітер-Спрінгс, щоб не дати Ханам можливості втекти. Але НКР занадто пізно дізналася, що Бітер-Спрінгс було всього лише укриттям для жінок і дітей Ханів. Коли Хани були відкинуті, 1-го Разведбатальону був відданий наказ стріляти по отступавшим. Радіоконтакту з НКР був «уривчастих», і керівництво не зрозуміло, що в ситуацію залучені беззбройні цивільні. Начальники віддали наказ стріляти до тих пір, поки не закінчаться патрони». 1-й Розвідбатальйон підкорився, і те, що трапилося в Бітер-Спрінгс наклало важкий психологічний відбиток на Буна, що підштовхнуло його до відходу військ з НКР.

Версія Великих Ханів Редагувати

Історія, розказана членом Великих Ханів Шансом, відрізняється від тієї, яку повідав Бун. В ній НКР описується такою ж жорстокою, як і Легіон Цезаря, коли справа доходить до переслідування політичних цілей в цій області. Не було ніякого непорозуміння з командуванням НКР, був лише наказ вбивати кожного, хто з'явиться в полі зору, в той час як їх піхота увірвалася в місто і відкрила вогонь по мешканцях. Про 1-му Разведбатальоне взагалі нічого не чути на протязі всього спогади Шансу, і ні в одного з тих, що вижили в різанині не було ніяких проблем з втечею з міста. Вся різанина була влаштована регулярними військами НКР, а не 1-му Разведбатальоном. Це наклало важкий психологічний відбиток на Шансу, змусивши його підсісти на наркотики.

Цікаві факти Редагувати

Назва табору означає «гірке джерело» або «джерело гіркоти».

Поява Редагувати

Бітер-Спрінгс з'являється у Fallout: New Vegas та All Roads.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі