FANDOM

Gametitle-FNV OWB
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші станції.

Біологічна станція (англ. Biological research station) — персонаж Old World Blues, доповненні до Fallout: New Vegas, робот-помічник у Розумному Будинку.

Опис Редагувати

Електромеханічний пристрій типу GS-2000 з електронним мозком і штучним інтелектом, забезпечене периферійними пристроями для вирощування рослин.

Штучний інтелект цієї станції, запрограмований на певну сексуальність, тембр його голосу низький, мова рівна, місцями з пристрасними придихами. Зокрема, станція виділяє з особливою інтонацією слово «сім'я», маючи на увазі висушені насіння рослин. Раковина також радить Кур'єру вимитися після спілкування зі станцією.

Історія Редагувати

Після Великої Війни вчені Мозкового Центру помістили свої мізки в роботизовані тіла мозкових баків. Після закінчення деякого часу після цього доктор Мебіус був вигнаний, а доктор Клейн вийняв особистісні чіпи всіх пристроїв Розумного Будинку, де той мешкав, і викинув з балкону.

Взаємодія з Кур'єром Редагувати

Після того, як Кур'єр знайде і принесе особистісний модуль біологічної станції, вона буде приймати плоди з пустки Мохаве, переробляючи їх в зелений сойлент, а заодно вирощувати на грядках майже всі рослини з пустки. Але для цього Кур'єру необхідно буде знайти три пакета з висушеними насінням. Рослини, вирощені з висіяного насіння, приносять урожай з певною періодичністю.

Рослини на грядках Редагувати

Поява Редагувати

Біологічна станція з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.