FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Пітер.

Білченя (англ. Squirrel), справжнє ім'я Пітер[1] (англ. Peter) — персонаж Fallout 3.

Опис Редагувати

Бельчонку 13 років і він відмінно управляється з комп'ютерами і різною електронікою. Дитинство провів у Літл-Лемплайте, де складається в пошуковому загоні; серед своїх кращих друзів у нього є Семмі[2]. Завдяки своїм навичкам він є цінним учасником загону, оскільки він єдиний, хто міг би назвати цінність тієї чи іншої високотехнологічної апаратури[1], знайденої при пошуках.

На початку 2270-их Бельчонку вдалося зламати комп'ютер і доступ в реакторну камеру Сховища 87, проте Супермутанти не помітили проникнення. Охоплені страхом перед небезпеками Білченя закриває двері через комп'ютер, щоб мутанти не проникли в Лемплайт[3].

У Літл-Лемплайте Білченя багато часу приділяє читанню, ігор з електронікою і намагається не робити нічого, що може викликати у нього стрес. Білченя є хворобливою дитиною, через слабке здоров'я він часто відвідує Люсі, щоб прийняти ліки[1].

В липні 2077 року Семмі, Пенні і Білченя під час збору хабара були спіймані работорговцями і відведені в Парадіз-Фоллз[4], де Ріп Сміті продав Трунарю Джонсу Семмі і Бельчонка за велику суму грошей[2].

Пізніше Білченя вживає спроб втекти поодинці, проте всі його спроби залишаються марними[2], але він не здається і розробляє новий план втечі[1] на підставі спостережень за охоронцями і наявному досвіді з комп'ютерами.

Бельчонку вдалося в бараці відшукати і полагодити старий термінал, до якого він має намір підключитися до загального терміналу управління ошийниками і за допомогою команд вимкнути[5].

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Рабська нашийник
Спортивний костюм пусток

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Порятунок з Раю

Білченя зі свого боку пропонує втеча з Парадіз-Фоллз згідно його секретного плану. Самотній Подорожній повинен виконати його прохання, утворивши зв'язок між терміналом в бараках рабів і головним терміналом, розташованому в барлозі Трунаря, за допомогою виконання команди на терміналі Трунаря або покопавшись в кабельній коробці. У разі виконання цього, Білченя вимкне нашийники сам і в черговий раз намір утекти, взявши з собою Семмі. Однак у разі відволікання уваги охоронців Білченя попросить Подорожнього-здоровенну[6] відвести від бараків уважного Сороківкаа, основного сторожа бараків, який може його з Семмі зловити в черговий раз. Після виконання прохання Білченя оголосить про готовність бігти, попередить щодо ситуації з Пенні і побіжить із Семмі в туалет, де через дірку пролізе на зовнішню сторону Парадіз-Фоллз. Діти будуть перебувати в безпеці, стоячи на стороні огорожі, протилежній від Буркотуна.

Не скупий на пристойну суму грошей Самотній Подорожній може просто викупити Бельчонка та інших у Трунаря Джонса.

У будь-якому випадку порятунку Білченя подякує Самотнього Подорожнього в манері жителя Літл-Лемплайта, покине його, сказавши, що відправляється додому разом з іншими врятованими дітьми, і що він дасть йому дозвіл у мера на пропуск.

Примітки Редагувати

  • Білченя вважає, що у нього така кличка завдяки його вправності. Інші ж, наприклад Брязкальце, думають, що його прізвисько походить від того, що від Бельчонка часом голова розколюється, як волоський горіх.
  • За словами Трунаря Джонса, Білченя дуже рухливий і сильний.
  • При роздачі їжі в Літл-Лемплайте Еклером Білченя попоросит кладе ьег оменьше бруду, підозрюючи у себе алергію. У відповідь на це Еклер дає Бельчонку звичайну порцію страви з печерної цвілі і радить не нити.

Поява Редагувати

Білченя з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 90-91.
  2. 2,0 2,1 2,2 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 94.
  3. Неактивовані в грі репліки Барахольщика.
  5. Невідомо де Білченя розташував або сховав термінал, оскільки в бараку дітей-рабів і в загороді доступу до видимості Самотнім Подорожнім немає, протагоніст не зможе знайти будь-якої дієздатної апаратури у дітей.
  6. Від слова «Mungo» (дилда) — так діти з Літ-Лемплайта обзивають людей старше 16 років.