FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Білл або прізвищем Вілсон.

« Ну, привіт! Ласкаво просимо в Андейл! Я Віллі Вілсон, хоч хлопці називають мене просто Білл. Можу я чим-небудь допомогти тобі? »

— Білл Вілсон

Білл «Віллі» Вілсон (англ. Bill Willy Wilson) — персонаж Fallout 3, мешканець Андейла.

Опис Редагувати

Білл і Березня живуть по сусідству зі Смітами і щасливі від того, що їх дочка Дженні і Сміт-молодший добре ладнають. Білл проводить більшу частину дня в сараї або підвалі будинку Смітів, займаючись разом з Джеком «сімейною справою». Вони повністю згодні з тим, що Андейл — це те місце, де варто побувати[1]!

Квести Редагувати

Наш маленький секрет • У разі розкриття секрету жителів містечка Білл разом з Мартою, Джеком та Ліндою зустрічатимуть Самотнього Подорожнього у місці його виходу в місто.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вбити Білла

Примітки Редагувати

  • Незважаючи на те, що знайомі, за його власними словами, його називають Біллом, сам він при зустрічі з Подорожнім представляється як «Віллі Вілсон».
  • Білл — єдиний з усіх мешканців Андейла, хто час від часу виходить зі свого будинку (крім дітей) і може загинути в результаті нападу забредающих в місто агресивних істот.

Цитати Редагувати

  • «Сім'я — перш за все! А кожен, хто не згоден з цим — помиляється. І таку людину треба пристукнуть. Палицею».

Поява Редагувати

Білл Вілсон з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати