FANDOM

Gametitle-FNV

« Відстійник для тих, кому змінила удача. Шукачі щастя з Республіки, безгрошові місцеві, п'яні негідники всіх мастей... Якщо тобі не вистачить грошей, щоб потрапити на Стріп, ти опинишся тут. »

Капітан Паркер про бізнес-парку «Аэротех».

Бізнес-парк «Аеротех» (англ. Aerotech Office Park) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Табір для біженців, в основному, любителів азартних ігор, що втратили все на Стрипі, наркоманів та інших представників нижчого суспільства.

У парку Кур'єра зустріне капітан Паркер, який може розповісти про те, що останнім часом з парку стали таємничим чином зникати люди, і попросити розібратися в цьому (квест «Койоти»), а також добродушний гуль Берт Гуннарссон, турботливо дбає про своїх підопічних.

У парку є три будівлі:

Околиці Редагувати

Бізнес-парк «Аэротех» знаходиться на північ від центру пустки Мохаве.

На північний захід від Парку знаходяться ферми здольників НКР, на заході табір Маккарран, північніше розташована східна насосна станція, схід — Сховище 34 і печера канібала Джонсона.

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Бізнес-парк «Аеротех» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

  • Внутрішній простір парку не поєднаний з його зовнішнім периметром, в результаті чого карта світу показує Кур'єр що знаходиться на схід — південно-схід від території парку.
  • Правіше блоку 300 можна піднятися на паркан і далі на дах самого блоку і вийти за межі локації.

Випадкова вікі