FANDOM

Gametitle-FO2.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FB.png
Mbox default.png
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити відсутніми відомостями зFallout 4".

Followers' Credo

Бурова установка Посейдон Енерджі (Центр управління Анклаву) в офіційних записах Анклаву) (англ. Enclave Oil Rig) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Довоєнна глибоководна бурова платформа, побудована над останнім доступним у світі підводним нафтовим родовищем. Американці виграли гонку на створення платформи в цьому місці, після цього Китай намагався саботувати платформу. Під час ядерної бурі Великої війни найбільш важливі члени і допоміжний персонал Анклава були евакуйовані на бурову установку.

Платформа була переобладнана в потужну військову базу з важкими промисловими об'єктами і висококласної медичною технікою, щоб бути самодостатньою, і забезпечити Анклав високоефективної енергетичною базою.

Анклав і президент Річардсон готуються до викиду модифікованого вірусу ФЕВ з допомогою винищувачів, тим самим підготувавши Землю до повторної колонізації й убивши всіх в цьому процесі.

У 2242 ріку Обраний разом із супермутантом Маркусом потрапляє на бурову установку за допомогою нафтового танкера, де він влаштовує саботаж, вбиває Френка Хоррігана і рятує викрадених одноплемінників з Арройо і мешканців Притулку 13.

Під час саботажу деякі з мешканців установки починають евакуацію в Наварро [1].

Обраний вбиває президента і знищує бурову систему шляхом відключення/знищення систем охолодження, перевантаження основного реактора і подальшого термоядерного вибуху потужністю в мегатонну.

Планування Редагувати

Масивна структура нафтової вишки має численні зручності для промислового виробництва, досліджень і розробок, технічного обслуговування винтокрылів і так далі. Тим не менш у грі можна відвідати тільки невелику частину бурової установки.

Док бурової Редагувати

Fo2 Oil Rig Dock.png

Ласкаво просимо в Анклав

Вхід в установку, великий причал, освітлений жовтими прожекторами. Кожен прибуває корабель причалює тут, в тому числі і СКП «Вальдез».

Звідси можна пройти у вестибюль. Шаблон:-

Вестибюль бурової Редагувати

Fo2 Oil Rig Entry Hall.png

Вестибюль установки укріплений потужними автоматичними турелями, які розроблені для знищення всього і вся настільки дурного, що спробує напасти на установку. Підлогу головного залу становить масивний рельєф зі словом «Анклав», нанесеним на нього. У лівому нижньому куті розташовано термінал управління турелями.

Зал з'єднується через гвинтові сходи з камерами укладення і через коридор з казармами охорони. Від сходів, коридору і дока вестибюль відокремлюють герметичні двері. Двері на сходи закривається, якщо реактор зупинений.

Тут проходить фінальний бій з Френком Хорриганом. Шаблон:-

Казарми охорони Редагувати

Fo2 Enclave Oil Rig Barracks.png

Місце розміщення солдатів Анклаву. Склад, де використовується силова броня T-51b замість навантажувачів, казарма з великими тренажерним залом і санвузлом, арсенал, заповнений вибухівкою, зона відпочинку для солдатів і житлові приміщення командування.

За герметичними дверима знаходиться гвинтові сходи на президентський поверх. Двері закриті, поки працює реактор.

Шаблон:-

Камери ув'язнення Редагувати

Fo2 Detention Oil Rig.png

Тюремні камери, що використовуються для утримання жителів Арройо і людей з Притулку 13. Містить також декілька лабораторій і невелику клініку, а також арсенал.

Гвинтові сходи з'єднує камери з вестибюлем і президентських поверхом, звичайна драбина на півночі виводить в коридор доступу. Герметичні двері відкриті, поки працює реактор. Шаблон:-

Коридор доступу Редагувати

Fo2 Oil Rig Trap Level.png

Ряд невеликих кімнат з керованими комп'ютером дверима і електрифікованим підлогою. Поки не знайдена правильна комбінація активації комп'ютерів, двері зловлять в пастку невдалого мандрівника і залишать його на розтерзання підлозі (який завдає Обраному і всім його напарникам від 20 до 40 шкоди електрикою кожну ігрову секунду). Дві кімнати з боків поєднують в собі арсенали і зону відпочинку для солдатів Анклаву. В одній з них, у камері з табличкою, можна знайти ГЭКК в одному з шафок.

Гвинтові сходи ведуть до камер і на президентський поверх. Шаблон:-

Президентський поверх Редагувати

Fo2 Oil Rig Presidential Quarters.png

Головні офіси президента Діка Річардсона, віце-президента Берда, секретаря Річардсона та іншої еліти Анклаву. Також містить ядерну бомбу, військову кімнату, конференц-зал і медичні установи, де проводиться тестування ФЕВ.

Гвинтові сходи з'єднують поверх з камерами і коридором доступу, а задня сходи — з реакторним поверхом. Шаблон:-

Реакторний поверх Редагувати

Fo2 Oil Rig Reactor Level.png

Самий нижній поверх установки, тут знаходиться центральний комп'ютер, енергогенератори бурової установки, невеликі бараки і кілька вчених і громадських для підтримки працездатності генераторів і центрального комп'ютера. Він доступний тільки через сходи на президентському поверсі. Шаблон:-

Система захисту Редагувати

Як військова база, бурова була сильно захищена — Капітан А. Рон Майерс вказує на гармати Посейдона, які здатні підірвати навіть корабель розміром з танкер, якщо протокол IFF не активний. Швидше за все, були представлені зенітні знаряддя, в доповнення до значного флоту Винтокрылів. Фактичне число Винтокрылов невідомо, але вони, ймовірно, становлять понад 100 одиниць, так як перемістити мешканців Притулку 13 було б складно, якщо б їх було менше ста. Також, ймовірно, на нафтовій вишці були встановлені анти-МБР лазери, схожі на ті, що встановлені у Нью-Вегасе містера Хауса.

Всередині, крім агентів Секретної служби і солдатів Анклаву, оснащених покращеної силовий бронею, і розгалуженої мережі охоронних турелей (подвійні миниганы .223 калібру), також були присутні роботи-годинні, готові знищити будь-якого ворога. Цілком можливо, що бурова була самим добре захищеним місцем у всій постъядерной Америці.

Жителі Редагувати

Бурова установка Анклаву була домом для найкращих умів і людей Америки, принаймні теоретично. На практиці, багато років ізоляції та пропаганди Анклаву зробили жителів декадентами, ксенофобами і вкрай небезпечними для сторонніх, зокрема, солдат.

Очевидно, ідентифікацією були «класи». Жителі носили сині і жовті комбінезони, однакові по дизайну з одягом мешканців притулків Волт-Тек, та були безсилі. Члени наукового відділу носили халати і особисту зброю (зазвичай лазерний пістолет Wattz 1000), в той час як військові (в тому числі «Секретна служба») використовували силову броню T-51b і Гаусс-гвинтівки M72 або поліпшену силову броню і різне важке озброєння.

Президент був озброєний, проте мав найважливіший актив на буровій — президентську карту доступу, що дає йому повний контроль над системами бурової платформи.

Примітки Редагувати

  • У лівому арсеналі коридору доступу розташований ще один термінал управління турелями. На реакторному поверсі такими терміналами є практично всі комп'ютери, крім трьох реактора.
  • При достатньому рівні навика «Ремонт» та наявності інструментів у Обраного або його напарника можна спробувати перерізати дроти, що стирчать зі стіни в правій нижній кімнаті коридору доступу (перевірка навички зі штрафом в 30 %). У разі успіху підлога буде відключений і перестане завдавати шкоди, а Обраний отримає 1000 очок досвіду.
  • Бурова установка згадано в Запису в терміналах будівлі «Бостон Бьюгл».

Пасхальне яйце Редагувати

Якщо в Обраного високий навик «Наука», а один з основних навичок беззбройний і перевищує 99 %, він може спробувати "відремонтувати" термінал керування дверима. Якщо йому пощастить (перевірка Науки зі штрафом у 20 %), він отримає нагороду в залежності від того, який основний навик з небойових максимальний.

Поява Редагувати

Бурова установка Посейдон Енерджі з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout 3, Fallout: New Vegas, Fallout 4 та Fallout Bible.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. "Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide", стор 41. Про це також згадують Доктор Генрі і Джуда Крегер з Решту "Fallout: New Vegas".

Шаблон:Navbox Анклав Шаблон:Navbox Місця дії

Випадкова вікі