FANDOM

Gametitle-FO3 PL
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бункер.

Бункер китайської розвідки (англ. Chinese Intelligence bunker) — невідзначена локація Point Lookout, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Секретний довоєнний китайський бункер, розташований в павільйоні біля маєтку Келверта. Самотній Подорожній потрапляє всередину бункера в ході виконання побічної квесту Оксамитовий завісу. Для входу через секретний люк, потрібен спеціальний хроматичний код і хроматичні окуляри. Всередині можна знайти велику кількість ящиків з патронами та інші предмети. Також там знаходиться протектрон. Якщо сказати йому секретний пароль («Серафим занепалий»), то він проведе Подорожнього нижче.

Примітки Редагувати

  • Можна потрапити в бункер і не починаючи квест. Для цього потрібно уважно дивитися на тріщини в підлозі атріуму і шукати люк. Попадання в бункер автоматично завершить квест.
  • В бункер можна заходити скільки завгодно разів після завершення квесту. Наявність верстака робить це місце ідеальним сховищем запасів Подорожнього.
  • Після прочитання даних з терміналу двері запечатаются, а в кімнату буде випущений радіоактивний газ.
  • При навичці «Ремонт» 35 можна усунути витік радіації, а при навичці «Наука» 80 можна розблокувати двері, інакше доведеться вибиратися через трубу.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Бункер китайської розвідки з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Point Lookout.

Галерея Редагувати