FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бункер.

Бункер Залишившихся (англ. Remnants bunker) — локація Fallout: New Vegas, невеликий форпост Анклава пустках Мохаве, який служив для дозаправки гвинтокрилів.

Розташування Редагувати

Це невелика підземна споруда знаходиться на північний захід від поста рейнджерів «Фокстрот» та на схід від Джейкобстауна. Примітка: стрілка індикатора на компасі, що позначає бункер, з'являється в північному напрямку поруч з хімічної лабораторії Ред-Року, але дістатися до бункера через цю локацію не можна із-за дуже високих гір. Потрапити до Залишившихся можна, якщо обійти гори зі сходу і рухатися по дорозі на Джейкобстаун.

Також туди можна пройти в ході виконання квесту «Бери все». Від місця, де лежать яйця касадора, потрібно піти на північ

План бункера Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Бункер Залишившихся/План локації

Опис Редагувати

Після входу в бункер коридор веде вниз по довгих сходах в ангар, де стоїть винтокрыл Анклаву VB-02, на якому полетить Дейзі Вітмен під час фінальної битви за дамбу Гувера.

Крім того, в ангарі є кілька костюмів силовий броні Решти, але не всі з Решти носять її. Наприклад, доктор Генрі і Джуда Крегер одягнені в костюм вченого Анклаву і уніформу офіцера Анклаву.

Мешканці Редагувати

Бункер належить вихідцям з Наварро.

Квести Редагувати

«Давнину»

Цінні знахідки Редагувати

В самому бункері є один-єдиний шафа з бойової бронею. Але по завершенні квесту мешканці бункера навчать носити силову броню і вручать силову броню Залишившихся.

Зауваження Редагувати

  • Для того, щоб Кур'єр міг увійти в бункер, повинен бути виконаний квест «Давнина».
  • Після завершення квесту головний герой не зможе увійти в командну кімнату бункера.
  • Вхід в бункер використовує модель входу в Рейвен-Рок.

Галерея Редагувати