FANDOM

Gametitle-FOT.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бункер.

Mini-FOT Logo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout Tactics и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.

Бункер Дельта (англ. Bunker Delta) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Це оперативна база Нового Братства Стали, розташована на території довоєнного штату Канзас (до південно-заходу від Канзас-Сіті). По всій видимості, відбудована вже після розгрому супермутантів армії Гамморина. На відміну від попередніх, ця база розташована на поверхні. Цікаво, що вона практично не пристосована до оборони — база має єдиний вихід (також, як і абсолютно непристосовані до оборони будівлі), зміцнення і вогневі позиції відсутні, периметр захищений тільки здвоєним парканом з проржавілих металевих пластин з «концертиной» (втім, висловлювалася думка, що простір між двома парканами може бути минировано). Немає ніякої інформації про те, що дана база Братства не включає в себе інших наземних або підземних споруд, проте достовірно встановлено наявність у бази зовнішнього охорони (при спробі атакувати мешканців бункера з боку входу з'являються четверо бійців у моторизованої броні і двоє в екзогенної броні).

На території бази можна зустріти представників різних категорій Братства Стали: воїнів (підрозділ внутрішньої охорони та особовий склад інших загонів в проміжках між завданнями, на відпочинку або на лікуванні), техніків, дослідників і старійшин. Загальна чисельність гарнізону невідома, але можна відзначити, що на території знаходяться дві казарми на 96 спальних місць та лікарня на 12 ліжок.

Після переміщення лінії фронту і військового командування далі на захід, НБС стабілізувало обстановку в цьому регіоні.

Посадові особи та персонал Редагувати

  • Генерал Деккер, верховний головнокомандувач Нового Братства Сталі.
  • Інтендант (квартирмейстер) — Гассан: відповідальний за матеріально-технічне забезпечення та постачання.
  • Йомен: відповідальний за розподіл особового складу з бойовим загонам.
  • Медик: спочатку досить компетентна офіцер Хайленд, яка прибула з півночі разом з генералом Деккером, а потім її асистент.
  • Механік по імені Мідас.

Крім того, в проміжках між завданнями тут можна зустріти:

Поява Редагувати

Бункер Дельта з'являється тільки у Fallout Tactics.

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics Шаблон:Navbox Братство Стали

Випадкова вікі