FANDOM

Gametitle-FOT
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бункер.

Бункер Гамма (англ. Bunker Gamma) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Це оперативна база Нового Братства Стали, розташована на південній межі штату Іллінойс, на північний схід від міста Сент-Луїс.

Імовірно, цей підземний бункер був збудований ще до війни і згодом знайдений і відновлений членами Братства Сталі (не виключено, що його координати перебували в Бункері Альфа або Бункері Бета). Колишнє призначення цієї споруди невідомо, однак ступінь схоронності устаткування дає підстави вважати, що раніше він знаходився на консервації.

Немає ніякої інформації про те, що дана база Братства не включає в себе (крім бункера) інших підземних або наземних споруд, проте достовірно встановлено наявність у бази зовнішнього охорони.[1]

В бункері можна зустріти представників різних категорій Братства Стали: воїнів (підрозділ внутрішньої охорони та особовий склад інших загонів в проміжках між завданнями, на відпочинку або на лікуванні), техніків, дослідників і старійшин. Загальна чисельність гарнізону невідома, але бункер має дві казарми на 60 спальних місць і госпіталь на 8 ліжок.

Посадові особи та персонал Редагувати

  • Генерал Деккер — командувач силами Братства.
  • Інтендант (квартирмейстер) — Аругула: відповідальний за матеріально-технічне забезпечення та постачання.
  • Йомен: відповідальний за розподіл особового складу з бойовим загонам.
  • Медик: який прибув разом з командуванням досвідчений хірург і вчений по імені Цельсиус.
  • Механік по імені Мердок.

Крім того, в проміжках між завданнями в бункері можна зустріти:

Поява Редагувати

Бункер Гамма з'являється тільки у Fallout Tactics.

Примітки Редагувати

  1. При спробі атакувати мешканців бункера, з боку входу з'являються четверо бійців в моторизованої броні і двоє в екзогенної броні.

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics Шаблон:Navbox Братство Стали