FANDOM

Gametitle-FOT
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бункер.

Бункер Бета (англ. Bunker Beta) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Це оперативна база Нового Братства Сталі, розташована на території штату Іллінойс, північніше Мэйкомба.

Імовірно, цей підземний бункер був збудований ще до війни і згодом знайдений і відновлений членами Братства Сталі (не виключено, що його координати перебували в Бункері Альфа). Колишнє призначення цієї споруди невідомо.

Немає ніякої інформації про те, що дана база Братства не включає в себе (крім бункера) інших підземних або наземних споруд, проте достовірно встановлено наявність у бази зовнішнього поста охорони[1].

Історія Редагувати

Після того, як на початку 2197 ріка Братство розгромило основні банди рейдерів в околицях Великих озер, в цей бункер перенесли ставку військового командування (згодом, після нейтралізації загроз у регіоні, слідом за лінією фронту військові перемістилися далі на Захід, проте база продовжувала використовуватися і в подальшому — імовірно, у вигляді військово-адміністративного центру управління підконтрольними територіями, для навчання новобранців і в якості транзитної бази постачання).

Мешканці Редагувати

В бункері можна зустріти представників різних категорій Братства Стали: воїнів (підрозділ внутрішньої охорони та особовий склад інших загонів в проміжках між завданнями, на відпочинку або на лікуванні), техніків, дослідників і старійшин. Загальна чисельність гарнізону невідома, але можна відзначити, що тут облаштовані дві казарми на 84 спальних місця та шпиталь на 8 ліжок.

Посадові особи та персонал Редагувати

  • Генерал Саймон Барнаки.
  • Інтендант (квартирмейстер) — Калігарі: відповідальний за матеріально-технічне забезпечення та постачання.
  • Йомен: відповідальний за розподіл особового складу з бойовим загонам.
  • Медик: спочатку досвідчений хірург Цельсій, а потім його учень, Джеффрі.
  • Механік по імені Пек.

Крім того, в проміжках між завданнями в бункері можна зустріти:

Поява Редагувати

Бункер Бета з'являється тільки у Fallout Tactics.

Примітки Редагувати

  1. при спробі атакувати мешканців бункера з боку входу з'являються четверо бійців в Моторизованої броні (Power Armor) і двоє в екзогенної броні (Environmental Armor)

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics Шаблон:Navbox Братство Стали

Випадкова вікі