FANDOM

Gametitle-FOT.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інші локації з назвою Бункер.

Mini-FOT Logo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout Tactics и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.

Бункер Альфа (англ. Bunker Alpha) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Підземна споруда в околицях Чикаго (штат Іллінойс), в якому розташований центр управління та основна база Братства Сталы. По всій видимості, цей бункер був побудований ще до війни, і вигнанці з Братства Стали, що вижили після катастрофи в цій місцевості свого повітряного судна, виявили його, відновили й облаштували.

Колишнє призначення цієї споруди невідомо, однак можна відмітити, що планування і дизайн істотно відрізняються від бункера Братства Стали в Лост-Хіллз на Тихоокеанському узбережжі (втім, цілком можливо, що видно не весь бункер або він показаний схематично. Зокрема, в бункері можна бачити казарми для солдатів, але в ньому немає приміщень для офіцерів, технічних приміщень, майстерень і т. д.[2]).

Немає ніякої інформації про те, що дана база Братства не включає в себе (крім бункера) інших підземних або наземних споруд (принаймні, гравець не може туди потрапити), проте достовірно встановлено наявність у бази зовнішнього охорони (при спробі атакувати мешканців бункера з боку входу з'являються четверо бійців у моторизованої броні і двоє в природного броні).

Станом на початок 2197 ріка, звідси НБС здійснювало адміністративне управління підконтрольними територіями, брала в свої ряди добровольців; також до переміщення на південь у цьому бункері знаходилося вище військове командування.

В бункері можна зустріти представників усіх категорій Братства Стали: воїнів (підрозділ внутрішньої охорони та особовий склад інших загонів в проміжках між завданнями, на відпочинку або на лікуванні), техніків, дослідників і навіть старійшин. Загальна чисельність гарнізону невідома, але можна відзначити, що в бункері розміщена казарма на 84 спальних місця[3] госпіталь на 14 ліжок.

Після знищення табори рейдерів у Фрипорте, тут з'являється загін новобранців-дикунів із села Ліс брамінів (Тидук, його сестра Шаури і ще двоє чоловіків і дві жінки.[4]), а після розгрому бази в Рок-Фоллз — колишній бранець Нанук з якогось іншого племені.

Посадові особи та персонал Редагувати

  • Генерал Саймон Барнаки.
  • Паладин Октавій — інтендант (квартирмейстер), відповідальний за матеріально-технічне забезпечення та постачання.
  • Йомен — відповідальний за розподіл особового складу з бойовим загонам.
  • Медик — спочатку досвідчений хірург на ім'я Цельсиус, а потім його учень Тімоті.
  • Механік Сміт.
  • Водій Крістіан.

Поява Редагувати

Бункер Альфа з'являється тільки у Fallout Tactics.

Примітки Редагувати

  1. Замінює Цельсія по ходу гри.
  2. Зверніть також увагу на невелику кімнату в стіни конференц-залу: дуже нагадує кабіну ліфта.
  3. Звичайно, з одного боку, ми не бачимо, щоб всі вони були заповнені, проте з іншого боку — триярусні ліжка призначені скоріше для новобранців і рядових, ніж для вищого командного складу.
  4. У розмові з ними вони відповідають: «"I fight for Brahmin Wood"».

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics Шаблон:Navbox Братство Стали

Випадкова вікі