FANDOM

Gametitle-FOT

Буена Віста (англ. Buena Vista) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Це невелике місто в долині річки Арканзас, штат Колорадо.

У 2197 ріку розвідники Братства Стали виявили в цій місцевості діючий реактор, який постачав енергією більшу частину механічної армії Калькулятора.

Крім того, оскільки кількість роботів, що виходять з комплексу, перевищувала кількість раніше увійшли, стало очевидним наявність на території комплексу заводу з виробництва або складання роботів.

Дизайн і ступінь збереження споруди дозволяють припустити, що воно було побудовано вже після війни (при цьому, не виключено, що підземна частина комплексу була створена ще до війни).

Залишки невеликого табору і кілька могил дозволяють припустити, що раніше це місце було жилим (можливо, тут знаходився табір рейдерів або селище дикунів), однак про долю місцевих мешканців відомостей немає. По всій видимості, вони були знищені роботами.

Старійшини доручили провести штурм комплексу двом загонам, однак з невідомої причини, їх дії виявилися неузгоджені, в результаті загін «Грааль» був знищений у повному складі. Тим не менш, завдання було виконано, турбіни реактора і «энергоузлы» — зруйновані, а виробничі лінії — зупинені.

У терміналах комплексу були знайдені важливі відомості про програму, яка керувала діями Калькулятора — «Протоколі Умиротворення», а також тактико-технічні характеристики знаходився тут шаттла «Пустун», здатного «в п'ять разів розширити діапазон дій Калькулятора».

Після знищення комплексу Калькулятор був змушений використовувати для живлення своїх машин внутрішні потужності Сховища 0, а руйнування заводу ускладнило виробництво і ремонт роботів. Невдовзі розвідка відзначила зменшення кількості роботів і зниження активності патрулів.

Характеристика місії Редагувати

Противник: сили Обчислювача налічують 81 машину, в тому числі 3 Hover, 27 «павуків», 15 «охоронців», 7 «навантажувачів», 23 андроїда, 1 «танк», 1 «бегемот», 4 турелі.

На озброєнні у роботів-«гуманоїдів» знаходяться: 2 кулемети «Віндікатор», 5 снайперських гвинтівок, 1 вогнемет, 10 плазмових і 2 лазерні гвинтівки. Ще чотири робота озброєні ручними гранатами.

Також, у роботів і турелей є значна кількість боєприпасів: 100 шт. патронів калібру 0,50, 4360 шт. 7,62-мм патронів, 970 микрореакторов, 15 одиниць палива до огнемету, 720 шт. 9-мм бронебійних патронів, 16 осколкових ракет, 34 осколкові гранати, 34 плазмові гранати, 8 зарядів пластикової вибухівки, 60 шт. кислоти.

Мети і завдання Редагувати

Основні:

  • Знищити реактор (35 000 ОО);
  • Знищити «энергоузлы» (15 000 ОО).

Додаткові:

  • Знищити якомога більше роботів;
  • Вивести з ладу шаттл «Пустун» (31 900 ОО);
  • Знайти послушника Персі і переговорити з ним (31 900 ОО).

Трофеї і знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Буена Віста з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Буена Віста — реально існуючий місто в штаті Колорадо, США. У дослівному перекладі з іспанської назва означає «прекрасний вид».

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics