FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Замінити карти з англійським текстом на варіанти з російським текстом.
  • Доповнити відсутніми відомостями і переформить статтю.

Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

« Коли-то «СГН-Плаза» була місцевим офісом «Мережі галактичних новин», проте зараз в будівлі розташовується штаб стрільців — самої організованої і небезпечної групи найманців. »

Завантажувальні екран

Будівля Стрільців (англ. Gunners plaza) — локація Fallout 4, головний штаб організації «Стрілки».

Історія Редагувати

До Великої війни у цьому приміщенні розташовувалося одне з відділень «Мережі Галактичних Новин».

Опис Редагувати

Штаб Стрільців знаходиться у великому і дуже добре обороняемом будівлі. Будівлі зовні і всередині знаходиться безліч стрільців, розставлені пастки, міни та турелі. Один із стрільців на даху будівлі озброєний «Товстуном».

Будівля стрільців включає в себе два поверхи, підвал, в який можна спуститися на ліфті з даху або першого поверху, і дах, на яку можна вийти через двері на другому поверсі, піднятися на ліфті з підвалу або по пожежній драбині з тильного боку будівлі.

Тут знаходиться троє з відомих лідерів Стрільців: Капітан Вес, Круз і Райдер. Знаходяться на першому і другому поверхах та у підвалі відповідно.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Icon disambig
Основні статті: Крива навчання, Викрадення (Fallout 4), Квартирмейстер (квест)

Будівля стрільців є локацією, де можливі ситуації з супроводу скрипторов і пошуку технологій для Братства Сталі, а також зі звільнення полонених для Минитменов.

Примітки Редагувати

  • На схід від локації в болоті бродить Чудовисько, поруч скриня.
  • У вагоні південь від будівлі стрільців періодично з'являється легендарний супермутант-камікадзе. При отриманні шкоди він також мутує, але після смерті нічого не дає, крім ядерного минизаряда.
  • На даху знаходиться генератор з ядерним блоком, а також недалеко від нього в приміщенні, яке закрито на легкий замок, знаходяться ще 3 ядерних блоку в одному із зелених скринь.

Поява Редагувати

Будівля Стрільців з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати