FANDOM

Gametitle-FO3

Будівля «Новини Галактики» (англ. GNR Building Plaza) — локація "Fallout 3".

Місцезнаходження Редагувати

Це будівля радіостанції «Новини Галактики». Знаходиться в районі Чеві-Чейз і має власний маркер на карті.

Коли старійшина Лайонс змінив свою колишню політику Братства Сталі на захист жителів пусток від супермутантів, то, знайшовши в собі схожість в ненависті до мутантів і Анклаву і усвідомлюючи небезпеку того, що відбувається в окрузі Колумбія, Тридогнайт і Братство уклали угоду: загони Братства будуть охороняти станцію від супермутантів, а Тридогнайт буде вести ефір і обслуговувати станцію. Трохи пізніше (або під час зачистки будівлі) до охорони радіостанції приєдналися загони Братства Сталі. На момент 2272 року Тридогнайт виходить в ефір з Чеві-Чейз на радіостанції.

Як дістатися Редагувати

  • Перша і найбільш легка дорога — через станцію метро Фаррагут-Вест. Там потрібно спуститься в комунікаційний тунель. Після невеликої бійки з гулями Самотній Подорожній вийде до тунелів станції Тенлітаун/Френдшип. Далі по рейках до "Tenleytown" (повернути направо), поки не з'явиться елітний загін Братства «Лев'ячий Прайд». Вони б'ються з супермутантами.
  • Покінчивши з супермутантами, можна йти за загоном Братства. Вони приведуть Подорожнього до площі біля будівлі «Новин Галактики».

Будівля Редагувати

Зовні:

  • Площа є полем битви між супермутантами і Братством Сталі. У центрі площі є завалений вхід в метро.
  • Через деякий час, коли Подорожній вийде з зруйнованої будівлі навпроти «Новин», після того, як Сара Лайонс дасть вказівки послушницы Реддін, завали зліва розкидає супермутант-бегемот, що несподівано з'явивиться. При цьому послушниця неминуче загине.

Всередині:

  • Всередині будівлі барикади, мішки з піском, паладини Братства, озброєні лазерними гвинтівками і вогнеметами.
  • У лівому крилі є кімната з ліжком і шафками — там можна влаштувати безпечну тимчасову базу.
  • Сходи вгору і вправо/вліво ведуть до балконів зовні.
  • По ним же можна піднятися в студію — місце проживання Тридогнайта. Там типовий «творчий безлад» — скрізь валяються жерстяні банки, порожні пляшки і велика кількість іншого сміття.

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Якщо Подорожній продовжує пошуки батька, був у Рівет-Сіті і говорив з доктором Лі або слухав знайдений у Меморіалі Джефферсона голодиск № 10 з особистими нотатками Джеймса, то «Лев'ячий Прайд» разом з Сарою Лайонс не буде знаходиться в Чеві-Чейз. Тільки Братство Сталі буде охороняти двері. Супермутанти з'являться, але не будуть битися, поки Подорожній не втрутиться.

Поява Редагувати

Будівля «Новини Галактики» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Братство Стали

Випадкова вікі